21. feb. 2011

Dokončan kolaž v žurnalu

Pred kratkim sem pokazala delno narejeno stran v žurnalu. Počasi je dobivala dodatne plasti barve in druge dodatke.
Oči s trepalnicami so risane po navodilih s tečaja Doll Dreams Adriane Almanza.
Stran je zdaj končana, prevlečena z akrilnim medijem.
Všeč mi je zaradi močnih barv. Oči pa bom morala še vaditi :)




Spread in my journal, that I've showed before, is now finished.
Eyes with eyelashes are drawn according to instructions from Adriana Almanza's class Doll Dreams.  
I'll have to practise those eyes some more :) 

19 komentarjev:

  1. Sonja oke so super .. ti že znaš :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav luštna je tale pupika :-)
    Meni se ne zdi, da bi bilo kaj narobe z očkami.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Sonja,ovo je prekrasno, divne boje...okice su malo tužne, baš mi se dopadaju.
    LP

    PS.Hvala za prelijepe komentare na mom blogu

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni je všeč, da si uporabila močne barve. Oči pa po mojem že obvladaš v nulo! Takšno posebno globino vidim v njih. Čudovito ti gre od rok!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi meni so oči zelo všeč, so kar skočile iz slike ;) Verjemem, da mora biti v živo še bolj fascinantno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Modrina oči na levi in prekrasno oko na desni s čudoviti trepalnicami. Te bele pikice jim dajo posebno čarobnost. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala :) Jaa, v živo je vedno bolje :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Desna polovica mi je prav zaradi močnih barv bolj všeč. Pa bele pikice na trepalnicah so res prav čarobne.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tisti obesek je ta pravi, a ne? Mislim, ni narisan :)
    Škoda, ker ne vidim, kaj je napisano okoli pupe. Sigurno kaj lepega.
    Trepalnice pa so take za zapeljevanje :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi meni so oči najlepše, ker prav izstopajo. Bele pikice pa naredijo piko na i.

    OdgovoriIzbriši
  11. Sonja, najbrž je dejstvo, da smo ustvarjalke zelo kritične do sebe in te razumem, da z učkami niso še čisto zadovoljna. Meni so pa tako zelo lepe, da ti sploh ne znam povedati - sanjske.

    Bodi lepo, Tanja
    P.S. Hvala za servietke in čudoviti dodatek!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Meni pa je všeč to oko na desni in všeč mi je kako si uporabila barve.

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala :) Hecno je, da je to oko nastalo kar tako, sredi strani, za vajo, enkrat, ko sem imela 5 minut viška. Potem pa sem dodala nos in usta in je nastal del obraza :)
    Helena, ne, tako realistično pa ne znam narisat obeska :) je kar prilepljen.
    Stran imam še vedno odprto in se mi zdi, da me kar napolni z energijo, ko jo pogledam.. sploh, ker je sicer tako sivo vreme.

    OdgovoriIzbriši
  14. Jaz padem na polovico obraza z eno očko in živimi, toplimi barvami.
    Pozdravček♥

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovita je!
    Lepo si jo naredila :-))

    OdgovoriIzbriši
  16. Oh kar učke sem si spočila. Angel varuh stran je fenomenalna. Res si dobro ujela barve. Tako si naredila, da drugače sploh ne bi moglo biti. Noro dobro!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...