26. feb. 2011

Zdravo

Nikakor se ne spomnim kdaj in kako sem našla Vanjin blog Ena leva, ena desna. Tiste športne objave sicer preberem, so pa zame malce tuj svet :) Bolj v spomin so se mi vtisnile njene kuharske objave. Še posebej tiste o zdravih, doma pripravljenih sokovih, kalčkih, kruhu. Ker me je groza sokovnika, predvsem čiščenja, sem idejo o miksanju sokov takoj posvojila.

Danes sem v mikser naložila banano, kivi, dodala ostanek mareličnega soka, pa zmrznjene jagode in borovnice, ki se mi jih poleti ni dalo več vkuhati.


Tak sok popije celo sicer nad sadjem ne preveč navdušena dečva. Meni pa je tudi super.



On Vanja's blog I've found a great idea how to prepare fresh home made smoothie out of what you have at home.

9 komentarjev:

  1. Ni več, vse spile in tudi posodo do čistega polizale :) čeprav je bilo kislo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožujem sadne sokove, pa paše tudi če je zraven še kakšen korenček. Še dobro, da imam mamo, ki mi to meša. Res sem ena lenoba. In ko takole pogledam tvojega, me res kar ima, da bi si enega zmešala. Morda kasneje, trenutno sem pri kavi :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem preverila. Skoraj vse imam na zalogi. Bom videla, če bosta tudi moji zmrdi navdušeni ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vanjin blog res kipi od zdravja, in se mi zdi, da si že vsaj za 1% bolj zdrav, če ga odpreš in pogledaš, ker ti malo klika pa le na redi v glavi.
    Kar se pa tiče teh sokov, so pa res zakon. Jaz sem očitno res preveč lena za žvečenje raznega sadja (predvsem jabolka). Npr. banane so mi super, pa kake nektarine in marelice. Kar sline (tiste brrrr sline) pa se mi pocedijo, ko se spomnim na jabolko. Skomine do konca! Če pa vse skupaj zmiksam, pa uživam! Moji zajtrki so ponavadi nekaj v tem stilu. Mmmm

    OdgovoriIzbriši
  5. U, kolk bi se mi prilegla sedaj ena takšna vitaminska bomba!

    OdgovoriIzbriši
  6. O bi kar takoj en tak kozarček, LP:))

    OdgovoriIzbriši
  7. Še ena v vrsti za dva deci :-)). Lp

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...