17. feb. 2011

Na mizi - Kolaž v žurnalu

Moj Moleskin je bil prvotno namenjen risanju, čečkanju, vajam s tečajev.. pa je večino časa služil kot navaden blok za zapiske nalog in nakupovalne sezname. Vsake toliko pa kakšno stran s skico ali kako vajo tudi pobarvam, dokončam.
Tale še ni dokončana, je pa že tako daleč, da jo lahko pokažem :) Le malce preveč žalostna mi deluje.





My Moleskin was planned to be a working surface for drawing, doodling.. But I've used it mainly for regular notes like open tasks, shopping lists. Now I've decided to color some pages and this is just one of them. 
Still work in progress. Maybe just a bit too sad. Practicing for Doll dream class.

6 komentarjev:

  1. No, žalostna gor, ali dol, vendar moram priznati, da ti je čudovito uspelo tak izraz pričarati na njenem izrazu. Oči in ustnice so čudovite, se mi zdi, da manjka samo še trenutek in se ji bo utrnila ena solzica. Krasno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Res deluje malce otožno, vendar je zelo lepa, najbolj so mi všeč oči.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je super. Prazprav mi je cela fotografija všeč( od punčke, do prta na mizi) ;).
    Ja, deluje otožno, ampak saj je tudi to ok.
    Na takšnem obrazku je potem dobro vaditi s svinčnikom še druge izraze. Lahko jo npr. prerišeš ali skeniraš in potem s svinčnikom čez delaš še druge izraze. Npr. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za komentarje :)
    Saša, hvala za idejo, tole pa moram poskusit. Sem pa ravno premišljevala o kaki kopiji, da bi poskusila, kako so mi trepalnice všeč :) avtorica tečaja namreč dela take fuuuul dolge trepalnice. No, po drugi strani pa že tako ne delam po njeno.. hmm.. Uhh.. prtu se pa že pozna, da vsake toliko kaka barva pristane na njem. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi ljudje nismo samo veseli in zato je tudi prav, da so naslikani kakšni žalostni ali jezni obrazi. Ima pa vseeno zelo izrazite oči, lepe.

    OdgovoriIzbriši
  6. Saj kakšna mora bit tud malo žalostna. Ima pač tak dan:):)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...