5. mar. 2011

Malce drugače

Zanimivo je, kako se v življenju združujejo dobre in slabe novice. In ker je bila dobra res dobra, je očitno morala tudi slaba izstopati. Zadnjih par dni sem preživela v šoku, saj mi največja polena pod noge meče prav tisti, na katerega naj bi se lahko zanesel, kamor naj bi se lahko vedno zatekel v stiski. Starš. Ne, saj ni prvič.. samo od takrat je preteklo že toliko vode, da sem malce pozabila. Je pa kilometrina življenja prinesla sabo tudi to, da sem se hitreje uprla in poskrbela zase. Žal z obiski nekaj uradnih institucij, s kakšnim sproženim postopkom, ampak drugače ne gre.

Mogoče pa me pokonci drži in mi daje moči tudi dobra novička.. ampak o tem kdaj kasneje, ko bo že kaj bolj otipljiva :)
Pravzaprav razmišljam, da mi je mogoče kdo tam gori poslal slabo novico prav zato, ker sem začela cincati okoli dobre :) Zdaj ni več dileme, al bi al ne bi.

Tako te dni tudi ustvarjala nisem kaj dosti, sem se bolj prekladala po kotih in bila prepričana, da mi tako ali tako ne bo nič šlo od rok in čopičev. Mislila sem, da povzročeni problemi tako glasno odmevajo v glavi, da jih tudi ustvarjanje ne bo preglasilo. Pa sem se motila. In žal mi je, da nisem poskusila že takoj prvi dan.


Včeraj popoldan sem se le lotila malce večjega platna in padla noter. V barve, valjčke, štampiljke, papirčke, reliefke, razpokice, bleščice.....

Nisem čisto prepričana, če je že končana. Malce mi manjka več "obraza".
Trenutno visi v predsobi, da jo stalno srečujem in mi je všeč. Platno je veliko 19 x 41 cm.


Slika je polna raznih tekstur, takole od blizu izgledajo rožice.

9 komentarjev:

  1. Krasna je! Všeč mi je časopisni vzorček.
    Glede novic - z mislimi objemi dobro novico tako silovito, da ne bo prostora za slabo.

    OdgovoriIzbriši
  2. prvi del posta: :((
    drugi del in slika: :))))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, to, da s strani staršev doživiš ali doživljaš udarce, mi je nekaj najbolj groznega in bolečega. Upam, da bo dobra novica prevagala slabo (ponavadi je vedno tako).
    Slika mi je čudovita. Pa zanimive dimenzije mi je.
    Želim ti lep vikend.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kar vidim, da si morala zelo uživati v izdelovanju slike.

    Za slabe stvari pa pravijo, da je vsaka za nekaj dobrega. Mogoče je ta dobra, da lažje sprejmeš tisto drugo dobro novico.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sama osnova in barvni izbor, mi je zelo všeč. Malo pogrešam le oči, te, ki me vedno tako navdušijo na tvojih slikah in jim dajo prav poseben čar. To je samo moje mnenje.
    Želim ti vse dobro. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vsem.
    Janja, tudi jaz pogrešam oči oz. kar cel obraz. Ampak tole je vseeno tako na miceno, da enostavno ne gre.

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni pa je tokrat všeč prav to, da je obraz nekoliko prikrit, saj s tem stopi v ospredje vse ostalo. Ponavadi smo se potopile v oči, tokrat v vse ostale detajle in zato se tokrat strukturiranost krasno vidi. Meni je všeč takšna kot je. Da bi včasih zaobjeli celoto, ne smemo zreti samo v sredino in mogoče si na sliki naredila točno to, kar se ti je v resnici dogajalo. Želim ti, da se ti vse dobro izteče.

    OdgovoriIzbriši
  8. Se popolnoma strinjam z komentarjem Vladuške!
    Pa držim pesti, da se dogodki razpletejo v tvoje dobro!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...