17. apr. 2011

Dimenzija, ki mi je všeč

Tečaja She Art je zame že lep čas konec, meni pa je še vedno luštno delat pupe, ki so vsaj delno posledica neobremenjenega packanja v sklopu tečaja. Le obrazov tam ni, zato so tudi moji vsakič drugačni. Kot mi tisti dan paše :)
Zalogo platen v simpatični dimenziji 18 x 40 cm sem obnovila, tako da sem se lahko spet lotila. Najprej zaščite vogalov, saj so tudi ti zijali, nato pa kolažiranja in barvanja ozadja, šabloniranja in končno pupe.
Na platnu je kar nekaj plasti barve, papirjev, razno raznih dodatkov. Pa še nisem prepričana, da je končana.
No, za danes je. Tako ali tako se mora vsaj en teden sušit, da jo lahko zaključim oz. zaščitim.
Mi bo že prišepnila, če bo želela še kak dodatek.


She art class i've been signed to has finished, but I still love to make mixed media paintings inspired by class. Faces on the other hand are not part of that class. 
I've bought some new canvases this size, so I can play further. Background is made with paper and paints, some texture paste and stenciles, paper doilies. It's finished for today. Maybe she will tell me in upcoming days if she wanted any other embelishment :)

7 komentarjev:

  1. Sonja, super je! Njena krilca in vse podrobnosti. Verjamem, da mora biti v živo še bolj osupljiva.

    OdgovoriIzbriši
  2. Grr.. noge ima prekratke :))))) Ves čas gledam, kaj me moti.. :)
    Maja, hvala. V živo tako ali tako vse drugače izgledajo :) Verjamem, da tudi tvoji izdelki. Če se še tako trudim s fotografiranjem, ni isto :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni je ta dimenzija prav posrečena. :) Lepo je videti, da spet packaš. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ohhh, lepa! Zelo zelo cartkan obrazek.

    OdgovoriIzbriši
  5. I love her Sonja!! She art was one of my favorite classes.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nima prekratkih nog, samo krilo ima zelo dolgo :-)
    Krasno ti je uspela (že sedaj, čeprav mi ni jasno, kaj še naklepaš).

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...