25. apr. 2011

Glavobol

Včeraj me je že dopoldan začela bolet glava. Tako po malem, da sicer moti, ni pa dovolj hudo, da bi šla takoj po tableto. Priznam, na sploh jih ne maram preveč. Nekaj časa sem se mučila, malo počivala, pa prezračila stanovanje, se poskušala zamotit, pa ni nič pomagalo. Tako sem čez nekaj časa le šla po Aspirin, bil je zadnji v škatlici. Embalažo pri nas ponavadi zložimo in pospravimo na kup za ločevanje odpadkov.
Tej sem namenila drugačno življenje. Oblekla sem jo v papir, prebarvala, popackala, narisala deklico in ji dodala bleščeča krila. Malce simbolno zaradi osnove sem jo poimenovala Angel zdravja.
Škatlica je visoka 9,5 cm. 







Yesterday I had a headache. Not the bad one to run for the pills.. Just small one, so I thought I could fight it myself. Couple of hours later I decided it's enough and reached for the last Aspirin. Usually I'm flattening boxes to put them in a paper bin. This one was asking to give her a different life. I covered her with paper, paints, draw an angel and glue some glittery wings to her. She's my Healing angel.
Box is 9,5 cm tall. 

21 komentarjev:

  1. Waw, drugačno, pestro, všečno! :) Lajkam cel blog! :D

    lp,a.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kot sem že večkrat rekla....angeli so vsepovsod - in tukaj je spet en super lep dokaz <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Si takšna kot jaz glede tabletov. Tudi sama vedno odlašam in se mučim, na koncu pa ga le vzamem. Ko bolečina preneha se ponavadi sprašujem, zakaj nisem tablete vzela že takoj, ko sem začutila bolečino in se ne bi toliko časa mučila. :)


    Simpatična predelava škatlice in res je pravi angel zdravja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Škatlica je dobila krasno preobleko in me spomnila na rek: "vsi smo angeli z eno samo perutjo ......."
    Z glavo imam pa tudi jaz občasne seanse, pa jo potem prepričam s tableto, drugače pač ne gre, zakaj bi se mučila

    OdgovoriIzbriši
  5. Se grem stavit, da te je minil glavobol. :) Krasen angelček.

    OdgovoriIzbriši
  6. Upam, da je Aspirin hitro prijel in ti je bilo kmalu bolje.
    Super predelava škatlice. Angel pa je nadvse lep. Nekaj izžareva. Mogoče zdravje ... :)
    Lepo bodi!

    OdgovoriIzbriši
  7. Upam, da je glavobol že minil. Simpatična predelava škatlice. Naj nosi samo zdravje...

    OdgovoriIzbriši
  8. Res pravi angel zdravja in odlična zamisel. Super si reciklirala tole aspirinsko škatlico in upam, da ti je zadnji aspirin prinesel olajšanje.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super si predelala škatlico. Krila se ji zelo podajo. Res izžareva nekaj pozitivnega. Tudi jaz sem se danes cel dan borila z rahlim glavobolom, ki je sedaj na večer zmagal, da sem vzela Aspirin.

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala vsem za komentarje. Olajšanje sta prinesla kar aspirin in ustvarjanje skupaj :)
    Kako tako reciklažo prav gotovo še kdaj ponovim. Vzame kup časa, rezultat je pa simpatičen.

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna preobleka za aspirine in naj te ta angel čimmanjkarat pošlje po njih :-))

    OdgovoriIzbriši
  12. Ko bi bile vse tablete tako lepo zapakirane, bi morda večkrat posegli po njih :).
    Obrazek je čudovit ♥. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepo si rešila 'glavobol' ;) - predelava škatlice je odlična! Fletkan angel Zdravja.
    Jaz sem alergična na Aspirin (ali kar koli je že v njem), tako da se običajno skušam znajti brez tablet, če le gre. Ko bi le ustvarjanje vedno pomagalo!

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovita preoblečena škatlica. Sploh to z idejo o angelu zdravja. In me veseli, da ti je tabletka (in pa ustvarjanje) pomagala.
    Jaz kot Creatissimo aspirina ne prenesem. Ostalo lahko, le aspirin ne.

    OdgovoriIzbriši
  15. Tole škatlico si pa res tako lepo predelala, da ti lahko samo čestitam! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  16. za spremembo je embalaža zagotovo bolj učinkovita od vsebine :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Tole si se pa fantastično domislila in tale deklica s krili mi je tako zelo všeč. Všeč so mi barve in ozadje, kot tudi deklica, kajti pogled nanjo te kar umiri.

    OdgovoriIzbriši
  18. Prelepo zreciklirana škatlica. Tale angel zdravja je tako lep in verjamem, da bo služil svojemu namenu.

    OdgovoriIzbriši
  19. lovely art & wings!
    i'm following you for sure!
    xox

    OdgovoriIzbriši
  20. Who knew that such lovely things can come with a headache... A healing angel! Extra sweet!

    OdgovoriIzbriši
  21. Nice transition for an aspirn box, what a beautiful and angelic face your healing angel has!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...