17. apr. 2011

Prijatelja

Mačka je potrebovala družbo. Ali pa jo mogoče jaz, če bo slučajno mačka šla od doma :)

Ptička je tako kot mačka zašita iz blaga, polnjena s polnilom in potem večkrat barvana z različnimi barvami, brušena.. za konec pa še lakirana z mat lakom. Za boljšo obstojnost in otip mehkega usnja.







Cat needed a friend. Or maybe I do, if I ever let cat leave our home :) Birdie art doll is also sewn, stuffed, painted with different paints, sanded and varnished. For a feel of soft leather.

16 komentarjev:

  1. :)) komentar mi je "otišao" prije nego sam sve napisala :)) Dakle, mačka je krasna, a sad i prijateljica - ptica...ne znam koja je od koje ljepša...koliko vremena treba za izradu ove ljepote?

    OdgovoriIzbriši
  2. tole sem imela možnost v živo občudovati - krasno! In res sta "usnjena" :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Verjamem, da kar nekaj ur, ampak zgleda prečudovito. Mislim, da je to eden izmed mojih naj- izdelkov, ki sem jih videla na tvojem blogu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo narejena in občutek imam, kot da mi bo kar malo zažvižgala :)

    OdgovoriIzbriši
  5. čudoviti izdelki!!!

    pogrešam tebe in tvoja polovičko!

    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  6. OMG!!!!!!! So cool! Both of them! You have an amazing feel for this... shapes, colors, everything. I'm in love with the cat and the bird!

    OdgovoriIzbriši
  7. Postopek izdelave se sliši kot znanstvena fantastika! Pri tebi pride do izraza Merkurjev slogan: nemogoče je mogoče!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ajoj, Suzana, tale slogan pa jaz doma ves čas ponavljam in se vedno nasmejimo zraven.. je bil pa Kovinotehnin.. in potem je propadla :) Upam, da tudi mene ne mine ustvarjat :)))))
    Sicer pa hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  9. sonja, these are SO cute!! my fingers have been itching to play with some fabric......thanks for the inspiration!! xo

    OdgovoriIzbriši
  10. dobro vatianto si ubrala - sešiješ in potem poslikaš? super, obratna pot je šmentano zoprnejša :)
    simpatične lepotkice, ni kaj.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita izdelka. Mačka v svoji dostojanstveni drži in ptica z zasanjanim pogledom. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  12. O čedna ptičica. Si kar predstavljam kakšna je na otip...

    OdgovoriIzbriši
  13. Oooo, take ptičke bi pa jaz dala na vrvice in obesila s stropa, da se vrtijo v sapicah...

    Pa en le preostanek tedna ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  14. Ups, pa res Kovinotehna ja!
    Glede na kopico idej in njihovih kombinacij, se ne boj, da te doleti ista usoda!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...