27. sep. 2011

Da ne bo peklo v prste

Si kdaj kupite kavo za sabo? Meni je tista na Petrolu prav dobra, si jo večkrat privoščim na poti v službo. In jo potem osladkano z rjavim sladkorjem počasi srebam v pisarni. Je zmanjka ravno takrat enkrat, ko se ohladi. Tudi v lokalu v službeni stolpnici tisto za sabo natočijo v enak lonček.
In v obeh enako peče v prste :)
Da bi me malo manj peklo v prste, sem zašila podloženo srajčko za lonček. Z aplikacijo z imenom, da me ne zamika srajčke takoj podariti naprej :)




Doma je bil za prikaz primeren le tale reklamni kozarec, jutri zjutraj pa takoj preverim, kako zgleda na pravem kavnem lončku.


Do you ever take coffee to go? I love one you can get at our local gas-station and buy it often. Love to drink it with brown sugar, slowly until it's cold. 
I've made this coffee sleeve to protect my fingers from getting burns. With my name on it, so I don't get tempted to give it to someone else :)

21 komentarjev:

  1. Super ideja. Kavica iz oblečenega lončka bo še bolj teknila.

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo kako bo šele ta dobra :-))
    Krasno oblekico si sešila dobri kavi!
    Tudi meni je Petrolova zelo zelo dobra in si jo privoščim vedno, ko sem na poti. Sicer bolj redko, a zato bolj z užitkom :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Super srajčka!!Super ideja!!
    Kavo si sicer takole na poti ponavadi ne vzamem,ampak če pa jo že pohvalite bo pa potrebno preverit ;).


    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Srajčka paše na lonček, v prste pa kava samo še prijetno greje :)
    Hvala za komentarje :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ideja je mega, zelo uporabna srajčka! Pa še bolj prijetno je kavo pit iz tako lepo opremljenega lončka, ne?

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaaa, jaz tudi obožujem tisti na Petrolu, odlična je. In tale oblekica bo še kako prav prišla, ker imam sama iste težave, ko je vroče.

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobra ideja. Kava na Petrolu pa je res dobra in sedaj te bo grela v roke in ne pekla. Krasno.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hej, hvala, ker si mi razsvetlila obzorje ;) So se mi do zdaj zdele te oblekce malo nesmiselne. Ker nisem pivec kave na poti, nimam izkušenj z VROČIMI lončki... seveda jih ne moreš držat, še posebej ne plastičnih... No,zdaj pa vem!! In tvoja srajčka mi je zdaj še bolj všeč! Sicer pa jaz vedno in povsod prisegam na Lavazzo.

    OdgovoriIzbriši
  9. O tista na pumpi je res najboljša. Luštna idejica je tole z oblekico. Imam enake težave z lončki v službi. Bolj poudarjam "ne mi narediti vroče" bolj jo potem v dvigalu prekladam iz ene roke v drugo☺

    OdgovoriIzbriši
  10. Zanimiva ideja in predvsem izvedba!

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lep držalček za kavo. Super si se tole spomnila in izvedba je tudi vseh pohval vredna.

    OdgovoriIzbriši
  12. Luštna srajčka. :) A je čez in čez sešita ali ima ježka, da se prilagaja velikosti lončka? :)

    OdgovoriIzbriši
  13. :))) Plašček za kavo in to zelo lep. Dve muhi na en mah .... tebe ne bo peklo, toplo ti bo, ..... kava se ne bo ohladila tako hitro. Morda trend letošnje zime :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Iiii, kako prisrčna oblekica. Lepo si oblikovala in barve so tudi luštne.

    OdgovoriIzbriši
  15. Super ideja in res luštna srajčka.

    OdgovoriIzbriši
  16. Zdaj pa samo še počakam, da tudi ostale "mojškre" zalaufate proizvodnjo :) Ne, jaz jih ne bom serijsko delala, ni časa :)
    Nataša, pa bi bilo mogoče res bolje, če bi bila nastavljiva. Zdaj je pikico preširoka. Ampak ježki mi niso všeč, bi jo mogoče raje dvodelno naredila, z elastiko ob straneh :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Ha ! Sem 100 % da sem tole že pohvalila , pa očitno nisem , oz . je komentarožer pojedu komentar :) :)
    Ma saj itak veš, da je super :)

    OdgovoriIzbriši
  18. I drink coffee very slowly too.... Love your coffee sleeve! Very unique.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...