25. sep. 2011

Malo tu in malo tam dodam, pa je

Sliko iz prejšnje objave sem malo dopolnila in sem zdaj prepričana, da je to to. Končana :)


Painting from previous post has been additionally embelished and is now finished. Added to my shop.

12 komentarjev:

  1. Super je izpadla s temi napisi!
    Krasno delo :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Pika na i, torej :) Napisi lepo pašejo in tako kot že prvič, mi je še vedno zelo zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne znam zašto, ali me ova slika podsjeća na tvoju čestitarsku fazu (kad si izrađivala čestitke) :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si jo dopolnila. Mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Velik bolj živahen je zdaj. :) Šele potem, ko nekaj dodaš, vidiš, da je manjkalo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Happy napis da tisti pravi efekt☺

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, točno to ji je manjkalo :-)
    Če sedaj gledam prejšnjo objavo, se mi zdi tako pusta, čeprav mi je bila zadnjič tudi takšna všeč.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vsem za komentarje :)
    Tudi meni je bila že prej všeč, samo vedela sem, da ji nekaj manjka. Ampak kaj??? :) Zdaj sem zadovoljna z njo :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ko sem videla naslov, sem si rekla, le kaj ji še lahko doda. Drugič bom kar tiho :)). Uspelo ti je dobro narediti še boljše. Lp.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...