12. sep. 2011

Poletni shranki

Letošnje poletje sem kar precej časa preležala v mreži in polnila baterije. Pa so me zadnje dni z vrta pozdravljali vsak dan bolj rdeči paradižniki in je bilo treba lenarjenje zamenjat za rezanje, sekljanje, mešanje, pripravo kozarcev. Ampak dobro pa bo, dobro :) Pa malo pekoče tudi, ker sem vmešala v zmes še dva pekoča feferona. V lonec sem naložila: olivno olje, šalotke, česen, bele jajčevce, paradižnike več sort, rumene hruškaste paradižnike, papriko, feferončka, svežo baziliko in peteršilj z vrta, sušena zelišča in lovorjeve liste, s katerimi me je prijazno oskrbela Nelya.
Dišalo je noro dobro. Zelenjavna omakca zdaj v lončkih čaka, da vrt ne bo več tako bogato rodil, da bi ga bilo treba vsakodnevno praznit. Takrat bo tole čudovit dodatek raznim jedem, od rižotk, omakc za testenine, vloženih paprik..

11 komentarjev:

  1. Kako zanimivo; danes sem tudi jaz delala paradižnikovo mezgo :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem normo za ta teden izpolnila včeraj :-) vendar sestavine niso tako premišljeno izbrane kot pri Sonji - bravo!

    Res super se je malo podvizat, ko je potem takoooo dobro!

    OdgovoriIzbriši
  3. Andreja, zgleda je tak čas :) Meni je paradižnikova solata najboljša od vseh, pa vseeno ne moremo več vsega pojest :)
    Oka, saj ni bilo premišljeno. Kar sem pač našla okoli hiše in v hladilniku in se mi je zdelo, da bo pasalo skupaj.
    Pa verjamem, da to ni zadnja kuha. Tašča jih je pa tako že par opravila, ko sem prišla samo pomešat kdaj pa kdaj. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ko enkrat ugotoviš kako je fajn ležati v mreži, ti kar ni, da bi jo zapustil :))) Ampak se ti je splačalo, te omakice odlično zgledajo in verjamem, da bodo popestrile marsikatero jed.

    OdgovoriIzbriši
  5. Njami, so se mi pocedile sline. Take omakce in domače stvari so najboljše, kar lahko daš svoji družini, ko ne bo več svežega na vrtu.
    Vedno bolj se zavedam(o) pomembnosti zelenjave in sadja z vrta.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja pridna punca. Izgleda super in verjamem da je dobro. Njami, se mi kar sline pocedijo - špagetki pa paradižnikova omakca, pa zelena sola poleg...

    OdgovoriIzbriši
  7. Mhmmm tole pa izgleda kot res čudovita omakca! Kako srečna si lahko, da imaš vrt!
    Hvala za komentar o neocolor II! Nič ne vem o barvah in mi pride prav vsak nasvet! Hvala in lep pozdrav!
    Cardarian

    OdgovoriIzbriši
  8. Hm Sonja, tele tvoje omakice bojo pa sedle k testeninam. No pri nas doma smo nori na testenine in takele zadeve pripravlja moja tašča. Pametno si izkoristila poletje, za poležavanje v viseči mreži namreč. A veš, da sva midva z možem ravno v soboto, ko je bil še zadnji sončen dan ugotavljala kako malo smo si jo letos privoščili. No zdaj bo pa treba kar nekaj časa čakat na popravni izpit :-).

    OdgovoriIzbriši
  9. Kolk je fajn, ker so sestavine z domačega vrta, a ne?

    OdgovoriIzbriši
  10. Tale omakica bo danes preskušena na testeninah.. me že ves čas mami :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...