27. nov. 2011

Nagrada za idejo je prav poseben koledar

Začenja se čas, ko vsi včasih že skoraj panično ali pa premišljeno iščemo darilca za nam ljube ljudi. Otroci večinoma kar povedo, kaj si želijo, saj se reklame neprestano vrtijo po televiziji. Pa se jih da vedno dodatno razveseliti še s kako mehko malenkostjo. Z odraslimi je vsaj pri meni vedno križ.


Kar nekaj darilc si lahko izberete na licitacijah, ki se izvajajo na spletnih straneh ali forumih. Meni ljube so licitacije za Zavetišče Horjul, ki se izvajajo na forumu mojpes.net. Trenutna licitacija ima naslov Vesel božič tudi v Horjulu. Če mi le uspe, sodelujem s kakim izdelkom ali pa le nakupujem.


Tokrat še premišljujem, kaj bi ponudila na licitacijah, zato vam ponujam izziv. Kaj predlagate oz. kak tip izdelka mislite, da bi šel na licitacijah dobro v promet, od tega, kar izdelujem? Nakit, kaj zašitega, kaj pobarvanega???

Predloge prosim pišite v komentarje. Med sodelujočimi pa bom v torek, 29.11.2011 zvečer eno izžrebala in jo nagradila s prav posebnim koledarjem, ki ga lahko dobite samo še nekaj dni.
Koledarja ni mogoče kupiti v prosti prodaji, lahko ga izlicitirate ali pa zadanete v igrici na katerem od blogov. Da je koledar res poseben, vam lahko potrdijo vse dosedanje prejemnice oz. licitatorke, med njimi sem tudi jaz. Moj že krasi pink steno v mojem kotičku.


Več o koledarju si lahko preberete na portalu Dom in stil, ki tudi sicer nudi veliko simpatičnih in uporabnih idej za okrasitev doma.

Zdaj pa hitro z idejami na plan, da lahko potem po torku pripravim darilce za horjulske licitacije in sporočim portalu Dom in stil, komu koledar poslati.

Še nekaj fotografij za skomine, čeprav vem, da ste jih že opazile :



15 komentarjev:

  1. Kakšna mehka zašita igračka bi bila moja favoritka :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ali pa tista super novoletna smrečica...?
    http://www.created-by-sonja.com/2010/12/na-mizi-smrekica-ala-jana-ali-cez-7-let.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni so glavni favorit tvoje broške - živalce, ki jih lahko nosiš s sabo na puloverju, na torbici, skratka - povsod.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uuu, jaz mislim, da gre nakit vedno dobro pa tiste tvoje toaletke. :) Valda s kakšno muco al pa peskom gor. :) Jaz tudi rada na licitacijah kupujem. Sem ravno pred parimi tedni si kupila eno sliko. Ok, sem nahecala mamo, da bo to njeno novoletno darilo zame. :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Tiste "whimsy zimske deklice na leseni plošči (kot slikica) bi bile prav zanimive.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kar se tiče prodaje, se mi zdi da bi šlo najbolj v promet kaj zašitega ali pa kakšen kos nakita. Skratak čim bolj uporabne zadevice. Kolear pa je itak zakon.

    OdgovoriIzbriši
  7. Morda bi se lahko lotila kakšnega planerja z motivom, ki bo primeren za moške, saj na licitacijah vedno manjka "moških predmetov". :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Mislim, da so najprimernejše toaletke ali kak kos nakita. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Mislim, da so tvoje kreacije vse čudovite in ni dvoma, da bi šle v promet. Kljub vsemu pa imam občutek, da bi šel nakit najbolje v prodajo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Glede na to, da nakita sama praktično ne nosim, glasujem za nekaj sešitega, slikico ali eno tvojih čudovitih knjigic.

    OdgovoriIzbriši
  11. Lani si izdelovala ptičke in muce. Predlagam, da se spet lotiš teh ljubkih izdelkov. Meni tista prva ptica ne gre iz glave.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tudi jaz mislim, da nakit vedno pride prav. V tem času, ko vsi ljudje kupujejo darila za svoje bližnje pa sploh....

    OdgovoriIzbriši
  13. Jooooj, meni pa so v oči takoj padle tvoje čudovite slike. Slika naj bo :)!

    OdgovoriIzbriši
  14. Meni so tudi vsi tvoji izdelki čudoviti! :-)
    Drugače pa predlagam kak nakit ali pa mogoče komplet voščilnoc, ki bodo v uporabi nasednji mesec. Sem prepričana, da se bo tvojih razveselil vsak prejemnik!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...