30. nov. 2011

Varen domek za kako drobnjarijo

Že nekaj časa imam v enem od zavihkov brskalnika odprto navodilo za izdelavo hiške-drobižnice. Le da spet nisem upoštevala navodil in sem tole mojo mehko podložila, pa še dimenzije so manjše. Da je ja težje delat. :)
Sem se pa z izdelavo lepo zamotila med počivanjem doma, ko že par dni ne vem, kaj počet, da mi ne bi bilo stalno slabo in mi vrelo v trebuhu ter me bolela glava. Presneti virusi. 
Velika je 10 x 15 cm.


I've been wanting to try this tutorial for quite some time.Mine is smaller and with additional padding, but I like it anyway. It was just harder to sew :)

17 komentarjev:

  1. Te tvoje šivarije so takooo simpatične. Vse kaže, da tudi bolezen ne škodi tvoji ustvarjalni žilici. Vseeno ti želim da bi te viruske čimprej pregnala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi za drobnarije velja: ljubo doma, kdor ga ima...:):) Pa čim prej se pozdravi!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo, zelo simpatična hiška miška je tole. Naj virusi hitro pobegnejo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf je lušna drobižnica!
    Hvala unmutmgor jest sam puščam iz nosa...upam, da se ne preseli vse skupaj nižje...k če kej sovražm, sovražm pa stene WCja skoz gledat :( Pocajtaj se čimprej!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čimprej ozdravi, tale hiška pa je prav corti :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Full luškana drobižnica ! Čisto nekaj posebnega.
    In en kup zdravja ti pošiljam :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Glej, da viruse čimprej spodiš od doma. Vse dobro pri okrevanju.
    Hiška drobižnica pa je kjuti.

    OdgovoriIzbriši
  8. iii kakšna lušna zadevica, lepo si skombinirala blago. Pozdravi se.

    OdgovoriIzbriši
  9. Cart drobižnica.
    Pa kmalu se pozdravi.Tudi nas spet nekaj lovi :(

    OdgovoriIzbriši
  10. Luškana hiška! Pa čim prej se pozdravi - vsaj toliko, da boš lahko nemoteno ustvarjala;)

    OdgovoriIzbriši
  11. ♥ ♥ ♥ hvalaaa bejba ♥ ♥ ♥

    hišica je fantastična, vsebina nje pa aaahhhhh ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  12. Joj kako je fletna.
    Viruse pa le naženi :). lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala vsem, me veseli, da vam je všeč :)
    Sandra, zdaj si pa ti na vrsti, da kaj pokažeš :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Hojla Sonja, je že kaj bolje? Mora bit, ker delaš take cukerčke. Hiške, so res luštne, tud jaz se že ne vem kolk časa spravljam narest blazinice... ampak vidiš, jaz nisem tko pridna.
    Čimprej okrevaj in viruse napodi čez Savo, velja?

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja med boleznijo je fino če se zamotiš in tebi je to perfektno uspelo, nastal je čudovit izdelek. Vse dobro. LP

    OdgovoriIzbriši
  16. Joj, kako luškana je! Naj bolezen čimprej mine! lp

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...