5. nov. 2011

Prenos ustvarjalnih tehnik na blago

Nelya stalno draži s kupčki doma zašite garderobe, tudi Valentina je pošteno pridna :)
Meni ne uspe.. me zamoti slika, brskanje po škatlah v kleti, kuhanje kosila, vse sorte izgovorov najdem :) Danes sem se odločila, da najprej sebi naredim eno tuniko. Tako komot, za doma se prekladat.
Dokler je bilo blago na kupu, je bilo moje. Ko sem se ravno spravila h krojenju, je prišla dečva in ugotovila, da bi imela ona tudi tako tuniko. Potem pa se znajdi, ko ugotoviš, da bi bilo blaga dovolj za dve klasični majici. Za dolgi tuniki pa ne. Ampak midve hočeva tuniki.
Tako bo vsaka malo skombinirana z drugim blagom. Še dobro, da imam dovolj zalog ostankov doma.
Jaz dobim bele rokave. No, ne čisto bele. Ko so bili že prišiti, sem se spomnila barv za blago in penastih štampiljk, ki sem jih pred časom rabljene kupila na netu. Za slike, jasno :)
Takole zgleda štempljanje po mojih rokavih. Dečvinega enobarvnega dodatka se lotim jutri :)




My daughter and I both wanted a piece of patterned fabric, to have a tunic made out of it :) I've decided for a compromise. I'll sew two tunics and each will be combined with another fabric. Mine will have white sleeves. Well not totally white. I've used foam stamps and fabric paint on them. Waiting for paint to dry, so I can proceed with sewing.

3 komentarji:

  1. I can't wait to see how the tunics look!
    manonX

    OdgovoriIzbriši
  2. Po moje je prav fajn malo presedlati na kaj drugega. Je pa res tako presneto težko združevati vse. Toliko je stvari, ki bi jih počeli, pa se ne da. Zato pa je toliko bolje, ko uspemo ujeti takšne trenutke, kot si ga ti.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...