11. jul. 2012

Posušene podlage spreminjajo podobo

Pobarvana platna iz prejšnje objave se počasi spreminjajo v mini slikice, podobne tistim, ki sem jih pošiljala kot novoletna voščila (ojej, eno imam še doma). Slikice so lahko okvirjene, knjižna kazalca, voščilnice ali pa zgolj motivacijske kartice, ki jih nosimo sabo ali pa jih obesimo v prostor, kjer potrebujemo pozitivno vzpodbudo.

Tale je prva dokončana. Meni se zdi polna energije.



Painted canvases from previous post are becoming small collaged paintings. Similar to those I've been sending as a New Year's cards. Paintings can also become bookmarks or simple motivation cards to carry around. 
This one has been finished first and it seems full of energy to me. Is says: Dare to be different.

11 komentarjev:

  1. Prav posebna je s svojimi barvami in napisom. Polna življenja in optimizma.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je polna energije. Motiv, barve, napis - čisto vse mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastična, ta oranžna te kar požene energijsko in roža je super. Ko tole pogledaš si upaš biti drugačen :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh tale je pa res čisto v mojih barvah in motiv je prekrasen, napis pa tako zelo pozitiven. Bi rabila tudi sama kako takole motivacijsko karticom met nenehno seboj glede na trenutno dogajanje. Bravo Sonja! LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobro si ti tole posušila :-) In res se je slikca prav naužila sonca in energije. Všeč mi je!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super je res. Tako topla, živahna in polna energije.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kar nekaj let sem rabila, da si upam. Morda bi mi s tako luštno slikico marjetice, uspelo prej :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Res je polna energija, še posebno se mi dopade napis na njej, prava pika na i. Če bi bila moja, bi jo zagotovo uokvirila. ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Me veseli, da vam je všeč. Je nastalo še nekaj podobnih, luštno jih je delat :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Vauuu, tole pa bi morala biti motivacijska kartica, ki bi jo ženske morale nositi v torbici kot obvezen "pripomoček"! Polna energije in vpodbude.... Super je!

    OdgovoriIzbriši
  11. Luštna, polna energije! Prav prijetno jo je pogledati.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...