8. jul. 2012

Sušenje

V običajnih družinah so stojala za sušenje polna perila. Pri nas pa zgleda takole:

Platna in platenca :)
Sproti ob pripravi podlag pa premišljujem... si upam.. al si ne ??? Sem že dovolj pogumna za korak naprej?




Usually this kind of racks is full of laundry. At our place it looks like this. Some canvas sheets and little canvasses.
While painting I'm asking myself: Do I have guts to move forward??

10 komentarjev:

  1. Čudovito ustvarjalna uporaba stojala;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe dobro si se znašla, bravo.Barve pa so prečudovite! LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako je to pri nas ustvarjalkah, da namesto perila visijo delni izdelki :)) Vsekakor pa verjamem, da imaš dovolj poguma za naprej.

    OdgovoriIzbriši
  4. Seveda imaš pogum za nov korak. Sam piči Sonja!

    OdgovoriIzbriši
  5. hehe malo čudna žehta, se mi zdi:-))ampak komaj čakam, da dokončaš
    Pa kar pogumno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hehe, odlična žehta! Pri meni v kuhinji še vedno prej najdeš barve kot začimbe, pa na srečo nikogar ne moti. Ti se pa kar prepusti, zagotovo si upaš.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hehe, kok vas je fino brat, se takoj čisto normalno počutim :) Še dobro, da vsaj v sobico lahko pospravim vse tole.. in zaprem vrata za sabo.
    Hmm.. sem se brcnila v rit in naredila korak naprej :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Genijalno! Kako, da se nisem tudi jaz tega spomnila?? Pri meni je sušenje vedno problem, ker naša muca povsod skače:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moyca, tudi pri nas je maček problem :) Najraje skače tam, kjer ni treba. Na srečo je pri stojalu že ugotovil, da se da z njega tudi pasti, tako da nanj ne leze več. Je tako meni na razpolago. :)

      Izbriši
  9. Enkratne podlage, čisto zate, kot skakalnica v Planici za najboljše letalce:))) Seveda si upaš!!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...