13. jul. 2012

Pujsino slovo

Zjutraj se mi je zdelo malce čudno mirno, le maček se je oglašal. Iz pujsinega kotička ni bilo glasu. Ko sem prišla bližje h kletki, mi je bilo takoj jasno, da nekaj ni v redu, saj me je vedno prišla pozdravit k vratom kletke. Včeraj se mi je zdela malo nasršena, ko sem ji čistila kletko in menjala nastilj, danes je ni več. Ponoči je za vedno zaspala, stara skoraj 7 let.
Miša, naj ti bo mehko postlano, kamor si šla.



Our guinea pig Miša died this night. She was 7 years old.

11 komentarjev:

  1. Joj natančno poznam te občutke, ko ti umre domača živalica, ki je bila s tabo tako dolgo časa. Vendar spomin nanjo bo vedno ostal v tvojem skrčku. Naj počiva v miru. LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, to je res hudo.:( Se ljudje kar precej navežemo na svoje ljubljenčke. Meni je 2 meseca nazaj avto zopet zbil Nelly, pa jo še vedno pogrešam.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, naj ji bo prijetno v pujshih nebesih. Vem, da vam ni lahko.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav gotovo je odšla v pujsina nebesa in tam ji bo lepo in mehko.

    OdgovoriIzbriši
  5. O kako žalostno. Ko samo pomislim kako hudo je bilo pri nas ko je naša pujsa Zvezdica odšla. Vsi smo jokali.

    OdgovoriIzbriši
  6. Žalostno je izgubiti malega kosmatinčka. Tudi mi našega pujsa pogrešamo, čeprav ga že eno leto ni več. Se je pa lepo spominjat vseh zabavnih trenutkov, ki smo jih preživeli skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  7. Sožalje vsem vam, Miši naj bo lepo v nebesih.

    OdgovoriIzbriši
  8. Sožalje, Sonja! Ravno včeraj sem pretakala solze ob spominu na kužija, ki nas je zapustil pred petimi meseci... Kolikor nam znajo te živalce polepšati marsikateri dan, toliko je tudi žalostno, ko nas zapustijo...

    OdgovoriIzbriši
  9. Mirno spančkaj Miša! Tam nekje te čaka tudi moja draga pujsa Miša...
    Tako težko se je posloviti od naših dragih živalic.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...