30. sep. 2012

Igrače za velike

Ko sem še raziskovala nove tehnike in ob tem ugotavljala, da brez pripomočkov ne bo šlo, sem si nabrala kar lepo zalogo igračk za velike. Ustvarjalnih mislim, da ne bo pomote :)
Po daljšem času sem uporabila eno od njih, napravico za vezavo bind it all. Nastala je beležka s kolažem na naslovnici in recikliranimi listi za pisanje ter risanje.







Finaly used my Bind it all again :)

21 komentarjev:

  1. Lepo beležko si naredila! Tudi moj Bind it all že zelooo dologo čaka, da ga spet poženem:) Po eni strani je prav super, da si med 'iskanjem' tehnik nabaviš vse živo, ker sem sama pri sebi ugotovila, da si pol od tega kar že imam, zdaj ne bi kupila...glede na to kaj delam...ampak je fino, ko ti vsake toliko vse zelo prav pride:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super za novo pridobitev, zdaj bodo lahko te svoje krasne slikice krasile tudi raznorazne beležke, ki pridejo zelo prav. In vedno ja fino imeti kakšno posebno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj te igračke, a kaj ko brez njih ne gre...Čudovito beležko si izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa še celo volančke si ji naredila ;) Luštkana!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna je, s svojimi slikicami na prvi strani pa še posebno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ta igračka je še na mojem seznamu neizpolnjenih želja.... Beležka je krasna.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pri meni je bila igračka zdaj že kar pošteno zaprašena, jo moram večkrat uporabit, da ne bo le praholovilec na polički.
    Samo kaj, ko je idej vedno več kot časa za realizacijo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, vedno kaj "nujno" rabimo, pol pa ne pride tako pogosto na vrsto za uporabo. Beležka je pa zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  9. Očitno boš to še zelo potrebovala. Beležka je namreč krasna. S to tvojo sliko kar žari.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna je in tele žive barve so prava paša za oči. LP

    OdgovoriIzbriši
  11. Ljudje kupujemo z očmi predvsem... Prav zanima me, kakšna tepežka bi nastala med kupci, če bi tole postavila na polico. Ali v izložbo. Tako lepo poboža, vabi smeh, prepričuje...

    OdgovoriIzbriši
  12. SEM JO OPAZOVALA IN OBČUDOVALA ŽE NA VSEH KONCIH.RES JE LEPA!

    OdgovoriIzbriši
  13. A ni zanimivo, na Artishu je bila pa skoraj neopažena :) in je tudi prišla z mano domov. Meni je tudi všeč in prav gotovo se bom še kakšne lotila.

    OdgovoriIzbriši
  14. Sonja, ja obiskovalci na sejmi znajo včasih res presenetiti.Ugotavljam tudi jaz , predvsem pri nakitu - Ampak saj veš , tako lepa stvar sigurno čaka na nekoga, ki še ni prišel do nje. Noro lepa je!

    OdgovoriIzbriši
  15. Tale je zdaj že našla svoj nov dom, tako da moram še kakšno narest :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Prešito in s čipko, cart!!! (Tisto z idejami in časom pa poznamo, ja, šmrc.)

    OdgovoriIzbriši
  17. This is so sweet Sonja, just adorable!
    ManonX

    OdgovoriIzbriši
  18. Tale je krasna in že komaj čakam novo. Čist si noter padla:))))

    OdgovoriIzbriši
  19. Nekaj posebnega in samo tvoja!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Čudovito beležko si naredila :-)
    Joj, te naše igračke ...

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...