27. sep. 2012

Kazalčkanje

Pripravila sem si kar nekaj različnih podlag in jih lepo postopoma spreminjam v kazalca. Ne gre na silo in 10 enakih. Tudi zabavno ne bi bilo tako zelo. Tokrat s scufanimi robovi. Me skoraj mika, da bi vse takole spraskala :)






New bookmark. A have a lot of backgrounds prepared :)

11 komentarjev:

  1. Lušno, zanimivo. Tako podobna in hkrati tako različna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Scufani robovi so res prav "dobri", ampak motiv sam mi je tokrat hudo všeč. Napis pogum se mi zdi, da srce še dodatno dviga v nebo...:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoja kazalca s svojimi sporočili prav napolnijo dušo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je tvoje kazalo, barve in izdelava.

    OdgovoriIzbriši
  5. Cartkana, ni kaj. Kaj si se odločila glede plastificiranja?

    OdgovoriIzbriši
  6. Oh te tvoje barve se vedno tako lepo prelivajo, všeč mi je tudi scufan rob. LP

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasno knjižno kazalo! Prav škoda ga je za v knjigo,jaz bi ga bolj na polici imela:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaz zelo rada takole praskam papir :) Krasno kazalo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kazalca so včeraj na Artishu našla nov dom.
    Za v bodoče pa sem se odločila, da jih ne plastificiram, le zaščitila jih bom z ovitki. Da se med prenašanjem okoli in dotikanjem ne poškodujejo. Potem pa se lastnica lahko odloči, da ga vzame iz ovitka ali pa v njem pusti.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...