14. sep. 2012

Take mačje

Ustvarjam zadnje dni bolj malo. Začela se je šola, sestanki, učenje. Četrtkovo popoldne sem preživela v simpatični pletiljski družbi v organizaciji NitiNiti. Če še niste bile tam, je vredna obiska, polna posebnih pletiv in čudovitih pletenin.

Tako pravzaprav nimam kaj dosti pokazat. Pa naj bosta mačka :)
Takole pri nas izgleda večerja za dva.



Miki zvečer zavzeto čaka netopirčke, ki so se nam spet naselili pod streho.


Nani pa je prepričana, da je jagodno zelenje najboljša posteljica.


I'm not creating much, so I'm sharing our cats' photos :) Older cat is waiting for bats, leaving at evening, while younger one is sleeping on my strawberries.

10 komentarjev:

  1. Če kdo ve, kje se najboljš leži, je to sigurno mačkon;) Lušna sta:)

    OdgovoriIzbriši
  2. He he, kakšna pozerja ;)
    Z živalcami (in z mularijo)res ni nikol dolgčas!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem že prejšnjikrat želela komentirat, pa me je čas povozil....Obužujem mucke in tvoji sta prav prisrčni....Jaz si živalce žal ne morem privoščit (taka služba, da me nikol ni doma), ampak imamo pri mami eno in še eno sosedovo, pa še kaka se najde.....:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo ste pri vas povečali mačjo družino.
    Vse pohvale.
    Ko bi nas le bilo več takšnih.


    lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Četrtkovo popoldne kar tako ali namensko? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trgovinica deluje vsak dan in prav luštna je. Lastnica organizira tudi tečaje pletenja. Četrtki pa so rezervirani za After Work Niti Party :) Če se mi ne prekriva s kakimi nujnimi opravki, grem rada tja.

      Izbriši
  6. Nani v bistvu dopolnjuje zelenje na roži☺ Luštna sta!

    OdgovoriIzbriši
  7. Šele sedaj vidim kako je vaš mali, mršavi muc zrasel in v kaj se je spremenil. Temu res ni slabo :)
    Suzy

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...