12. okt. 2012

Bleščice posušene, lahko pokažem

Potem, ko so se vse plasti posušile, tudi bleščice, lahko pokažem celo slikico. Velika je 10 x 15 cm.






All glitter dried, so I can show my new painting, telling to: Follow your dream.

14 komentarjev:

  1. Res je prava nosilka pozitivne energije.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa!! Ne vem zakaj sem mislila, da bo papiga...me prav zanima, kaj so si ostali 'gledalci' predstavljali:))Res lepo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ob pogledu na slikico, ti kar naraste energija. Spet krasne barve!

    OdgovoriIzbriši
  4. Deluje mi kot rajska ptica _ elegantna, nežna in čudovitih barv.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo ozadje, in lepe živahne barve. LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Na teh tvojih slikah me najbolj fascinirajo barve, tako intenzivne, lepe, čudovita slika.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vau, kako krasne barve. Živobarvni kraljevi ptič je super. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Najprej, ko sem zagledala sliko, mi je padlo na pamet: ta punca pa res uživa, ko ustvarja :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Igra barv in besed, pa oblik in sporočil. Vedno ti zelo lepo uspe! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  10. sonja, tvoji izdelki so čist profi in res si univerzalna!
    lp tebi in tvoji princeski

    OdgovoriIzbriši
  11. Hi Sonja! This is really cute! Thanks so much for your sweet message! I really loved it! :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...