28. okt. 2012

Novi lastnici beležk

Na hitro sem preštela prijavljene, pri brisanju že izbrisanega odstranila še Barbarin odgovor na lasten komentar in številko vnesla v Random.org.

Lastnica prve beležke postane:

obe sta mi zelo všeč:)


Lastnica druge beležke postane: 
Imaš pa tudi čudne ideje, da se moram odločiti katera je lepša;) Jaz bi imela obe, nobeni ne dam prednost....

Ker nista izbrali vidve, bom ob pošiljanju jaz :) 
Prosim vaju, da mi na naslov sonja68@gmail.com čimprej sporočita vajin domači naslov, da beležki pošljem. 

Vsem ostalim pa hvala za sodelovanje. 
Tole je bilo zabavno, ponovim v kratkem. 

7 komentarjev:

  1. Nataša in Katarina, čestitke! Pa kaj lepega napišita v beležnici ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam nagrajenkama .... srečnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, končno bom v živo vidla eno od lepotk:))) Hvala Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke obema; se mi zdi, da bom naslednjič pa jaz tista srečnica....:):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke izžrebanki, pa da jo bosta nucali! Ker ni bolj žalostnega kot neuporabljena beležka ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala, hvala, hvala! Ful vesela:)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...