26. okt. 2012

Rada sem zraven pri dobrih rečeh

Letos me je Petra povabila k sodelovanju pri izdelavi koledarja spletnega portala Dom in Stil. Se spomnite lanskega? Čudovit je bil.
Saj ni bilo kaj dosti premišljevat, hitro sem potrdila in se lotila dela. Nekako nisem pomislila, da slika ne sme imeti napisov, ki jih zadnje čase tako rada lepim po kolažkih. Tako sem se morala lotit nove.
Komaj čakam, da bo cel koledar objavljen. Meni je všeč. Verjamem, da bo tudi vam.
Za skomince vam pokažem tole fotografijo.


Koledar je že na voljo na strani Dom in Stil.

18 komentarjev:

  1. Noro!!

    Upam, da ga tudi letos dobim! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super slikca, če bo tale, ampak mi kar manjka napis. Čisto sem se navadila nanje, pa še tako fajni so!
    In kje se lahko grebem za koledar?? Boljšega za mojo sobco ni!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz bi imela tak koledar! Upam, da se jih bo dalo kje dobiti:)??

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem si šla takoj pogledat celoten koledar na Dom in stil in zelo mi je všeč in zelo mi je všeč tudi to, da je tam tudi tvoj izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke - sicer pa sem prepričana, da tvoje delo v tak koledarček tudi paše. Zelo. Grem kar poškilit.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vsem za prijazne komentarje :) Koledar je letos na voljo zgolj kot print. Sama še razmišljam, kako ga speti, prav gotovo pa bo to manjša verzija. Smo se pa že pogovarjale, da bi super izgledal tudi kot beležka z nekaj vmesnimi listi za zapise.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno slikco si oddala za koledar in prav prijetno ga je bilo videti v celoti :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Vau, to pa ni kar tako. Najprej čestitke in pa krasno slikico si naredila!

    OdgovoriIzbriši
  9. Že tole je lepo in sem prepričana, da bo celota še lepša. LP

    OdgovoriIzbriši
  10. O, kako lepo, da so te povabili zraven. Slikca je super! ... pa celoten koledar tudi.

    OdgovoriIzbriši
  11. Sem ga že opazila in kmalu bo pripravljen za na steno v delovnem kotičku,...tvoja je ena lepših;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Lep koledar. Tvoja ilustracija pa spada med meni najljubše ... predvsem zaradi barvitosti in prikupnosti, ki jo imajo vse tvoje slikce. Mogoče bo pa naslednje leto kje na voljo čisto tvoj koledar? :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ve sploh ne veste, kako dobro denejo vaši komentarji :) Imam ravno malo krizico, ko mi nič od narejenega ni preveč všeč in me čudi vse tuje navdušenje. Mogoče se moram lotit česa novega, počet kaj drugega? Ali pa si le malo odpočit in mi bo spet vse všeč :)
    Barbi, pa je bil res v planu že za letos.. mogoče pa še uspem :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Sonja, saj veš, da so mi tvoji izdelki zelooo všeč. Tudi ta koledar je nekaj posebnega, tako da definitivno spadaš zraven in res si lahko ponosna, ker so te povabili zraven. Pa še eno vprašanje: na kakšen papir printate te koledarje? Jaz bi rada, da bi bil malo debelejši. Ampak problem je potem, ker print ni ne vem kako obstojen in se barva že ob najmanjši kapljici vode razpacka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Barbara, hvala :)
      Jaz printam na šeleshamer z barvnim laserjem z najboljšo nastavitvijo grafike. Pa mi še vedno ni čisto všeč :) Jaz bi še močnejši papir.
      Barva se ti verjetno razliva zaradi printa na ink-jet tiskalnik. Najbolje bi bilo, če bi print zaščitila. Najbolj fensi (in drago) bi ga bilo posprejat z zaščitnim sprejem za npr. pastelne slike. Pa so mi že dolgo nazaj rekli, da je enako dobro tudi z lakom za lase. Celo z zelo razredčenim mekolom bi šlo, sem izvedela pred kratkim, le preskusila še nisem. Lak sem že :)

      Izbriši
  15. Ja, enako dobro je, če posprejaš z lakom za lase, sem tudi sama že poskusila pri pastelih ;) Aha, potem bom morala nafehtati nekoga, ki ima laserski printer :P

    OdgovoriIzbriši
  16. vse čestitke in pohvale za sodelovanje na projektu!
    krasna slika!
    lp

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...