1. jan. 2013

Izbira

Trenutno izbiram med temi :) Fotografirano zvečer s telefonom, saj je baterija fotoaparata buhtljasto narasla :(


16 komentarjev:

  1. joj so lepi!
    P.S oni hiškasti že od četrtka binglajajo z ušes:)

    OdgovoriIzbriši
  2. čudoviti uhančki!
    vse lepo v novem letu tebi in tvojim!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidim, da se je pri tebi veliko dogajalo zadnje dni, ko sem se sama držala bolj vstran od blogov. Polna si idej in vem, da bo novo leto prineslo še polno tvojih krasnih ustvarjalnih izdelkov. Naj bo 2013 eno lepo leto zate in za tvoje, mi pa se bomo itak veselili vsake tvoje nove objave. Uhančki so super.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oj kako so luštni. Kako pa baterija buhtljasto naraste, hihihihi? To mora bit zanimivo...:):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Enkratni! super lepo si ukomponirala svoje risbe vanje. lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudoviti uhančki, vsi po vrsti!

    OdgovoriIzbriši
  7. Enkratni uhančki - res unikatni, prežeti s tvojo energijo. Vse najboljše v novem letu ti želim, veliko idej, navdiha in časa, da bo nastalo še veliko tako čudovitih izdelkov.

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaz bi izbrala prve z marjetico:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi moja izbira so prvi...
    Idej polno novo leto ti želim; še naprej tako uspešno ustvarjaj in - bodi srečna :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudoviti vsi trije pari.... mogoče ptički za malenkost vodijo :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...