10. jan. 2013

Moje skodelice

Pa jih imam, paket 5 potiskanih skodelic me je danes pričakal doma, ko sem se samo na hitro dopoldan ustavila doma, da odložim otroka in se obrnem proti službi. Ko sem paket zagledala, ga jasno nisem mogla pustiti zaprtega do popoldan, ko se vrnem iz službe. Hitro sem ga odprla in jih vse zložila na mizo. Ročaj lepo sede v dlan, všeč mi je potisk od spodnjega do zgornjega roba, po zagotovilu izvajalca barve prenesejo pomivanje v pomivalnem stroju. Le barve niso tako zelo izrazite kot na originalni sliki. Pravzaprav so zato mogoče še lepše, bolj splošno všečne.. ampak jaz bi eno živo, točno tako, kot je slika :)
Zdaj pa me res zanima, kakšna bo kvaliteta skodelic, ki sem jih naročila v tujini.

Skodelice se takole na ogled postavijo. Nekaj jih išče dom, tako da mi lahko tista, ki bi kakšno imela, pošlje sporočilo.



Coffee or tea mugs, printed with my design saying: All that's important is here and now.

30 komentarjev:

  1. o kako more biti fajn občutek, ko držiš v rokah čisto svojo skodelico, všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da popolnoma ustrezajo k mojemu novemu motu. Tukaj in zdaj. Prinesi na kofetkanje:-) Eno, seveda.

    P.S. Sem sploh povedala, da so mi všeč?

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro zgledajo, ni kaj in se strinjam s Klavdijo, da mora to bit krasen občutek.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prima so, bog vedi kok je slastna kava iz njih. Bi blo vredno probat :).

    OdgovoriIzbriši
  5. ohhhhh tole zgleda res super Sonja. svoje izdelke si res že spravila prav v vse oblike, bravo. lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Pri tebi mi je, poleg tvojih kreacij, najbolj všeč to, da imaš 100 in 1 idejo kje jih uporabit. Super si, čeprav ne kometiram pod vsako objavo (zadnjih par mesecev mi primanjkuje časa), se smukam tu naokoli. Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  7. Enkratne so, verjetno je pa še bolj enkraten občutek, da si jih ustavrila sama. Barvna kombinacija mi je izjemno všeč, ne glede na to, ali je bolj blaga ali bolj živa.

    OdgovoriIzbriši
  8. wohooo kakšna zbirka! Krasne so!

    OdgovoriIzbriši
  9. Vau, čudovite so! Zelo pogumno se lotevaš vseh tvojih projektov in uspevajo ti fantastično :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Sem jih že občudovala na FB, čudovite so.

    OdgovoriIzbriši
  11. Se strinjam z ostalimi, da so zelo luštne.

    OdgovoriIzbriši
  12. Uau, lastni dizajn. Super so. Bi bila takoj za to, da bi imela eno tvojo za jutranjo kavico, da mi da še dodatne energije s sporočilom. Koliko pa je cena? Čudovite so.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saša, na tvojem blogu sem iskala mail, pa ga nisem našla. Lahko pa se ti javiš na mojega sonja68@gmail.com .

      Izbriši
  13. Ful dobre so.
    Jaz bi takoj imela dve, če se da, sicer pa eno.
    Izmenjavo lahko narediva na kofetkanju.

    OdgovoriIzbriši
  14. Iiiii, krasne! Pa brez roba zgoraj in ročka je tudi bela ... res lepe.

    OdgovoriIzbriši
  15. wauuuuuuuuuuuu, čudovite so!
    pohvala za tvojo kreativnost in inovativnost!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  16. Samo občudujem in občudujem. Enkratne so!

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovte skodelice! Kako e piti iz njih?

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala vsem za komentarje, pa so res fajne :) Prvi šok zaradi manj intenzivnih barv od pričakovanih je mimo, zdaj jih samo še občudujem :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Luškane in si mislim, da je užitek ob kofetkanju še boljši. Torej si te naročila pri nas, ene pa v tujini? Me zanima, ker sem tudi jaz zelo izbirčna, in mi je tisk pomemben... Za 'tisk' moraš imeti tudi info, ali pošlješ v rgb obliki ali ne - to vpliva na intenzivnost barv in tudi podobnost z originalom...

    OdgovoriIzbriši
  20. Kar dosti potiskov sem že naročala v tujini in tam vedno dobila točna navodila, RGB ali CMYK, pa resolucije in dimenzije. Področje mi je poznano, saj sem kar nekaj priprav za tisk naredila. Ko vprašaš pri nas, se obnašajo, kot da sprašuješ po številki njihovih spodnjic :) Deklica v enem od lokalov me je pošteno čudno gledala, ko sem hotela navodila za potisk skodelice, na srečo se je v debato vključil sodelavec, ki tam ni bil le za okras.
    Zdaj čakam še na tiste iz tujine :)
    Še enkrat, te lokalne niso slabe, kvaliteta skodelic je dobra, lepo pašejo v dlan. Osnovna barva lepa bela, niso tiste najcenejše reklamne skodelice, potisk je lepo izveden do roba skodelice. Le intenzivnost barv ni taka, kot sem upala, da bo.

    OdgovoriIzbriši
  21. ma super skodelica je, ena je našla nov domek, in sicer pri meni... :) tra la la.. pa še na kofetkanju sem bila gorenjskem, pa avtorico sem v živo spet videla po dolgem času, hvala ti..

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...