12. jan. 2013

Neprecenljivo

Bela kava z vanilijo iz skodelice s potiskom mojega kolaža.. neprecenljivo :)
Barve v živo niso tako intenzivne, si fotoaparat malo po svoje priredi :)



Invaluable.. drinking my morning latte machiatto out of cup with print of one of my collages :)

15 komentarjev:

  1. Fanstastično in neprecenljivo, kot praviš :)

    OdgovoriIzbriši
  2. oj, ja neprecenljivo in lepo .. ampak, da te tehnologija ne uboga .. je pa klinc a ne ...)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnjami, to je užitek na kvadrat:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Mmmm, do mene je pridišala. Strinjam se s Tanjo, da je pitje iz takšne skodelice užitek na kvadrat.

    OdgovoriIzbriši
  5. To mora biti pa prav poseben užitek :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelepe so, meni osebno med tvojimi podvigi naj naj :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Saj sem vedela, kavica v njej slastno in seveda neprecenljivo :).

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita, prelepa, super barve,....res neprecenljiva!

    OdgovoriIzbriši
  9. Dobi kavica čisto drug okus ane?
    Res je lepa, tudi meni trenutno tvoj najboljši uporaben izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  10. Uživaj! Res so zelo lepe. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Res mora biti poseben občutek, kajne?

    OdgovoriIzbriši
  12. Skodelice so prekrasne in zgledajo super. Verjamem, da je užitek piti iz nje.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...