16. mar. 2013

Uhančkanje

Za jutrišnji sejem sem izdelala nove uhančke, s printom moje slike. Uhh.. komaj čakam :)
Uporabila sem osnove in stekelca, ki sem jih kupila v Vicenzi. Tako mi prihodnjič ne bo treba pred sejmom hiteti in uporabljati vsaj nekaj od zdaj nakupljenega :) Zdaj že imam izgovor, da grem lahko spet.



6 komentarjev:

  1. Mi je kar žal, da me jutri ne bo. Sem bila danes tam, in bom naslednjo soboto, upam, da vsaj kakšno slikico narediš, da si bom kasneje malo sline pocedila;) Uživaj!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. P.S. Skoraj bi pozabila. Luštni uhančki. Super je, da lahko svoje slikce uporabiš na toliko načinov.

      Izbriši
  2. Še eni nadvse kjut uhančki. Upam, da ste uživale danes.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jutri, jutri.. tale sejem bo nedeljski :)
    Tako da jih še vedno lahko pridete pogledat :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti! Lepo se imej na sejmu in uživaj.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...