3. mar. 2013

Žetev

Bazilika je dajala vtis, da jo je treba požeti, pa sem naredila pesto. Namesto pinjol, ki sem jih pozabila kupiti, sem uporabila orehe. Prav dobro je uspel ♥ Danes za pokušino na kruhu z imenom Čudež.. jutri pa s špagetki.

Sem se pa zabavala pri fotografiranju.. nič kaj enostavno ni, ko hočeš na krožnik položiti še kaj poleg odlomljenega kosa kruha :)

 

8 komentarjev:

  1. Hehe, dobro si tole skombinirala s kosom kruha, saj res daje vtis, da mora biti silno dobro in da moramo zelooo pohiteti, če hočemo še kaj probati. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Žetev...? Luštno slikico si naredila!.. ampak kje si pa baziliko žela danes, če ni skrivnost :) Jaz sem jo jeseni izkopala iz zemlje in prestavila v hišo, pa je po dveh mesecih obupala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Žela kar doma, notri vzgojeno. Ne uspe vedno in ne zdrži ravno dolgo, tako da včasih gojeno kupim. Aroma pa ni enaka tisti z vrta poleti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi sama sem ljubiteljica zelišč in bazilika je ena mojih ljubših. Njami.....dobro si pripravila krožnik in slika je super.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ok, dobro da si dodala komentar spodaj, ker sem že mislila, da samo meni vse zeleno crkne preden spet prestavimo ven... Verjamem, da je bilo odlično in da je tudi s špageti fajn teknilo ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. :) Dobra žetev. Zanimivo kombinacijo okusov si izbrala z orehi in baziliko. Moram si jo zapomniti, da jo bom ob priliki poskusila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo ti je uspel foto sešn! Kaj pa je tista suha vejica, pecelj od česna?
    Jaz sem zadnjič kupila pesto v tukajšnji bio trgovini in ima le malček pinjol proti precejšnjemu delu orehov, nič česna in malo parmezana, pa je blag in slasten kot še nobeden doslej!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...