28. mar. 2013

Meni dragi motivi

Na ARTish ta vikend bom sabo nesla še nekaj medaljončkov in ogledalc z istim motivom. Tokrat pokažem tega, za katerega vem, da bo eni bejbi všeč, saj slika visi pri njej doma :)

12 komentarjev:

  1. Vauuu, tale komplet je pa mega - ful mi je všeč motiv!

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč zeloooooooooooo:),ampak ne visi pr men:):):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja je tole z ogledalci!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Nekaj dni me ni naokoli, pa si natresla cel kup novosti. Ogledalca so krasna! Vedno znova me presenetiš z idejami, kako lahko še uporabiš svoje slikce. Res fajn!

    OdgovoriIzbriši
  5. Fulllll lepo! res prav krasne barve in lep kompletek. lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Še ena odlična ideja z ogledalecem. Super zgleda oboje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Res so lušni tile tvoji kompletki.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ah...saj že dobro veš, da so mi tvoji medaljončki fuuul všeč.....pa ti moram še enkrat povedat:)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...