18. apr. 2013

Ponavljanje motivov

Večinoma slikam in kolažkam za dušo, le kolaža za uporabo na skodelicah sta bila delana namenoma v taki dimenziji. Trenutno mi je prav poseben izziv kako iste motive uporabiti za različne izdelke.

Med pripravljanjem artiklov za Artish ta vikend sem jih nekaj takole zložila na mizo.


Medaljon, žepno ogledalce in voščilnica: 



Skodelica, žepno ogledalce in obesek za ključe: 


Žepno ogledalce in voščilnica: 

16 komentarjev:

  1. Zelo luštno, sploh srčki. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sonja, čudovito, jaz podpiše za oranžen komplet s skodelico..joj kak bi pasala v mojo kuhinjo :-)Uspešno prodajo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično si tole zastavila! Fajn je, da svoje slike in kolaže preleviš v privlačne in uporabne predmete.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo,zelo všečno in bravo, ker imaš tako raznolike izdelke s svojimi toplimi motivi!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala, zlate ste. ♥
    Sem jih pa včeraj prvič takole po motivih zložila.. saj posamezni izdelki so fajn, ampak pokupčkani dobijo pa drugačno vrednost :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Res so mi tvoje ideje in motivi prav všeč. In izdelki takole na kupčku še bolj žarijo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Res lepa poživitev tile kompletki, dobra ideja in gotovo uživaš malo menjavati tehnike, da razmigaš še ostale predale tvoje domišljije...

    OdgovoriIzbriši
  8. Lušni kompletki. Krasna darilca, ki jih je vsak lahko vesel ;)Ogledalce na zadnji sliki pa mamljivo...

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako ljubki kompletki! Oranžni je pa sploh carski.....:):)

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudoviti kompletki!
    Saj ne vem kaj mi je bolj všeč; vse je tako cart!
    Mi je pa danes najbolj padel v oko lonček :-))

    OdgovoriIzbriši
  11. Totalno krasni kompleti, moram pa reči, da mi je prvi najbolj všeč, zaradi baru in pa seveda tistega krasnega medaljona. uau! lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Spet moram rečt, res super uporabljeni motivi! Radovedna sem, kaj vse se boš še spomnila:)))

    OdgovoriIzbriši
  13. Veseli, otkačeni , zanimljivi kompleti:)) Predivno:)

    OdgovoriIzbriši
  14. O, kako je tole lepo! Sploh tisti komplet z lončkom. Tako veselo pomladen :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Sele zdaj sem opazila, da sem ogromno zamudila tule na tvoje blogu...morda se bolje, ker bi se verjetno pod vsako objavo ponavljala: fantasticno, domiselno in unikatno! Super si!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...