27. apr. 2013

Izzivi so fajn

Včasih se mi zdi, da te izzivi, sporočilca in različni dogodki najdejo točno takrat, ko je treba :)
Zanimalo me je, če mi bo sploh še pasalo uporabit odtis štampiljke. Priznam, nekje na polovici mi je bilo vse precej čudno. Zdaj dokončana, mi je všeč.
Panduro deklice so bile prve štampiljke, ki sem jih kupila preko neta. Takrat pri nas še ni bilo trgovinic, kjer bi lahko kupila štampiljke, zato sem se pošteno načakala, da sem jih dobila.
Nastala je majhna slika v mešani tehniki, tokrat namesto mojega motiva odtis Panduro deklice. Slika je velika 10 x 10 cm.


11 komentarjev:

  1. Zelo se strinjam s tvojo prvo mislijo. In slika je tako prisrčna :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Še sreča, da si včasih "čestitkala" in imaš na zalogi štampiljke iz tistega obdobja in jih lahko uporabiš pri drugih projektih. Nadvse prikupna slikica!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Helena, pa res :) Ampak sem se barvanja povsem drugače lotila kot takrat, je bila kar zanimiva izkušnja :)

      Izbriši
  3. Čudovita je in super ti je uspela!
    Tole tvoje krasno "packanje" mi postaja čedalje bolj všeč; mojstrica ni kaj :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja kako je lušta in lepo pobarvana, Ti pa verjamem, da ko padeš enkrat v svet risanja in slikanja, da se težko vrneš k štampiljkam. lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobro, da si obdržala štampiljke. Zelo je lušna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, zanimivo da si se lotila in uporabila stare materiale. Ampak glede na to, da si jo povsem drugace barvala, si dodale cisto nove dimenzije in verjamem, da je bilo prav zabavno. Zelo lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vse prav pride, pa tudi čez sedem let - hihihi
    Čudovito si vključila odtis v svojo novo slikico :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni je zelo simpatična tale punčka.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...