1. apr. 2013

Artish na velikonočni vikend

Čeprav je kazalo, da se je vse postavilo proti tokratnemu Artishu, je v atriju SAZU vladalo čisto posebno vzdušje. Velikonočni vikend, vztrajno deževje, gradbišče, ki je zapiralo dostop z Brega.. vse to ni ustavilo obiskovalcev. Saj jih je bilo manj, pa vendar dovolj, da je ura hitro tekla. Smo pa imeli zato ustvarjalci dovolj časa za spoznavanje, izmenjavo izkušenj in ustvarjanje tistega posebnega vzdušja.

Prilagam nekaj fotografij iz aparata organizatorke ARTisha, Erike Felicijan.




6 komentarjev:

  1. joj kako lepo stojalce za tvoje obeske in teli medaljončki so krasni, če nis skrivnost a jih kle pri nas kupuješ? res so lepi. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca, hvala :) Ne, medaljončkov ne kupujem pri nas, raje po netu pobrskam.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prečudoviti izdelki! Ne vem, če sem že vprašala, kje si pa to stojalo staknila?

    OdgovoriIzbriši
  4. Katarina, hvala :) Misliš drevo? Jaz narisala, moj zžagal, potem smo pa brusili, barvali.. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. O, super, okrašeno drevo s tvojimi prelepim nakitom.

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo kako lepo pisano drevo si imela na razstavi :-)) Krasni izdelki!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...