10. avg. 2013

MOO again :) moje prve vizitke

Oh, saj se že sama sebi zdim hecna s stalnim reklamiranjem MOO tiskarnice, ampak meni so pač fajn. Kvaliteten tisk, prijetna debelina papirja, možnost uporabe več motivov... me vedno znova prepričajo. Še posebej, ko ponudijo kak popust ali zgolj plačilo poštnine za naročeno :)

Na enem od sejmov me je obiskovalec, ki po videzu in obnašanju nekako ni sodil tja, povprašal, zakaj sem tako skrivnostna oz. skopa s podatki na vizitkah, ki jih delim obiskovalcem sejma. Razloge sem povedala in pokazala, da na stojnici vendarle jasno piše vse, kar mora. Z razlago je bil očitno zadovoljen, izdelki ga niso zanimali. Je pa na sosednji stojnici prav tako pregledal napisano :)
Kasneje sem pomislila, da niti za tiste posebne obiskovalce nimam pravih vizitk, kjer bi pisalo vse, kar je treba :)

Nekaj dni kasneje sem se ustavila v bližnji tiskarnici in izvedela, da bi me 50 povsem enakih dvostransko potiskanih vizitk prišlo 24 evre. Preveč.. Istega dne popoldan pa sem na mail prejela MOOjevo ponudbo za brezplačnih 50 vizitk, le poštnino sem morala plačati. Saj ni bilo treba dvakrat pomisliti, al bi al ne bi. In tako jih zdaj imam. No, malo manj, saj sem jih nekaj že razdelila. Zdaj pa rabim škatlico, da jih bom lepo pospravila :)


First batch of MOO cards with my images on. Till now I was only buying minicards, but sometimes you just have to give more info to clients at fair. I just love them.

5 komentarjev:

  1. Uau kako maš lepe vizitke!!!! Brezblačno? uf, tole se bo pa treba malce pozanimat :P
    Lepo te je bilo spoznati včeraj in upam, da se kaj kmalu spet srečamo.
    LP
    M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca, tudi mene veseli, da sva se končno srečali v živo. Upam, da še kdaj :)

      Izbriši
  2. Krasne vizitke in taka ponudba je res mamljiva :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Navdusena sem nad tvojimi vizitkami in kako se enaki motivi prikazujejo v najrazlicnejsih variacijah. Res super.

    OdgovoriIzbriši
  4. Frajerka. Ti kar malo zavidam - ne, ne privoščim ti, ker so tvoje umetnine prekrasne!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...