28. jan. 2014

Čokoladni kvašeni zvitki

Ob spremljanju objav na netu večkrat naletim na kako sliko, ki me pritegne. Povezave pridno shranjujem na Pinterestu in vsake toliko kak recept tudi res preverim. Tile kvašeni zvitki so kar nekaj časa čakali. Originalni recept najdete na blogu Annies eats , tudi fotografija je lepša od moje :)
Včeraj so me v posteljo položili virusi, zato sem danes doma. Dopoldne sem prespala, popoldne preživljam na kavču. Vmes pa me je zamikalo narest nekaj sladkega.
Priprava je enostavna, večinoma je delal mešalnik ali pa sem čakala, da testo vzhaja.
Pečeni kar izginevajo :)


Da recepta ne pozabim ali pa se povezava ne izgubi, ga na hitro prepisujem tudi sem. Vas pa vabim, da vseeno preverite originalno verzijo Annies eats , že zaradi fotografij.

Sestavine za 12 zvitkov pečenih v modelčkih za mafine

Testo:
120 ml mlačnega mleka
50 g sladkorja
vrečka suhega kvasa
1 jajce sobne temperature
250g bele moke
pol čajne žličke soli
45 g masla sobne temperature

Nadev:
225 g čokolade (jedilne, grenke ali mlečne)
50 g sladkorja
malo soli
45 g masla
Najprej v sekljalniku zmeljemo prve tri sestavine, nato dodamo zadnjo. 

Premaz pred peko:
1 veliko jajce razžvrkljamo z 1 žlico mleka ali sladke smetane

V posodi zmešamo mleko, sladkor in kvas. Dodamo jajce, moko, sol, nazadnje pa vmešamo še maslo. Mešamo 10 minut in pustimo vzhajati 1 uro.
Razvaljamo na dobro pomokani podlagi na dimenzijo 30 x 50 cm, namažemo z nadevom in zvijemo v rolado. To narežemo na 12 kosov in z odrezano stranjo na gor položimo v modelčke. Ob tem je fino spodnjo odrezano stran stisniti s prsti skupaj, da nadev ne uide ven oz. ostane v pekaču po peki. Tudi sicer je za moj okus nadeva malo preveč.
Vzhajamo še 30 minut, nato zgornjo stran premažemo z jajcem in pečemo na 175 C 15 - 20 minut.

2 komentarja:

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...