12. jan. 2014

Zmagovalke nagradne igre

Žrebanja sem se lotila kar na klasičen način, kar tule pred računalnikom na mizici, tako da fotografije niso ne vem kako dobre :)
Najprej sem vsa imena napisala na listke in te večkrat prepognila, da se napis ni videl več.


Nato sem listke pošteno premešala in izbrala enega med njimi.
Prejemnica magnetkov z motivoma po želji je Čarobna hišica. 




Čisto dolgočasno je žrebat samo eno nagrado, zato sem izbrala še tri listke z imeni. Prejemnice dobijo po enega od izbranih motivov.




Zdaj pa mi, prosim, hitro sporočite naslove, da bodo vaše nagrade čimprej na poti k vam.
Ostale pa vabim, da spremljate blog še naprej, prav gotovo se lotim še kakšne igrice.

6 komentarjev:

  1. Huhh ... saj ne morem verjeti, da sem bila res izžrebana ... Hvala, hvala ... očitno si je en tvoj magnetek, ki že krasi moj hladilnik zaželel družbe bratrancev in sestričen ;o) ... super ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Sonja... krasno presenečenje. Komaj čakam, da dobim tvojo pošiljko...hvala,hvala... :))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Juhu. Sem čisto presenečena. Ko sem zadnjič pogledala kdo je izžreban, sem videla samo Čarobno hišico. Sonja, danes si mi zeloooooo polepšala dan!!!!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...