15. jan. 2014

Eno samo zdravje

Keti je pred dnevi na FB potarnala nad okusom zelenjavnega smutija, pa sem se ji pridružila v trpljenju :) Sem šla kupit stebelno zeleno, ki je sicer ne maram preveč.

3 jabolka, 3 korenčki, 2 pomaranči in steblo zelene. Pa ne prekrijejo čudnega okusa.









5 komentarjev:

  1. Sonja, vidim, da delaš sok, ne smuti. Poskusi namesto zelene špinačo. Njo je znameniti Walker rad sočil in je prva liga za vse tegobe :)) Pa še zelo dobra. Poskusi brez pomaranč za spremembo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Že nekaj časa so pri nas bolj pogosto na urniku sokovi kot smutiji :) Z vse sorte kombinacijami, z zelenjavo ali brez, z različnimi kombinacijami sadja.
      Špinače sem že kar dosti posočila, pravzaprav sem skoraj vse z vrta že dala v sokovnik :) Zelena je bila bolj test trpežnosti.. tako kot je npr. malo večja količina peteršilja, ki ima zelo močno aromo.

      Izbriši
  2. Mm,me mikajo teli zmešančki,...včasih zmešam kakšno sadno zadevo,...nisem še poskusila teh zelenjavnih, pa si želim,..mogoče si pa privoščim smuti vikend:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelene se počasi navadiš, samo po malo je treba začeti. :)
    Drugače so pa meni zelo všeč kombinacije s korenčkom ali rdečo peso - sem bolj sladkosneden tip.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...