16. feb. 2014

Napoved.. deževno

Že dolgo me je mikalo uporabiti tale napis, odtisnjen s štampiljko, ki jo prodajajo v trgovinici Mavelu. Prav gotovo bo še kdaj prišel prav.
Ko gledam dokončan kolaž, se mi zdi tako zelooo komercialen, ni neka umetnost.. ampak tudi to mora nekdo počet, a ne? Še posebej, če ob tem tako uživa, kot jaz :) Plast na plast barve za ozadje in nato dodan osrednji motiv, narejen na listu iz starega slovarja, ki sem ga v razpadajočem stanju dobila v knjižnici.
Meni je take slikice enostavno luštno delat in bom kar nadaljevala :)



12 komentarjev:

  1. Ti kar nadaljuj :-) Meni so tvoji izdelki zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. O kako krasen dežnik,
    sama sem že sita teh kapljic a ni kaj, ko bo pripekalo mi bo pa vroče-pogledam tvoj dežnik in že mi je bolje
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Samo ti nastavi, ja uživam gledati tvoje slikice.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimivo, do kakšne misli si prišla :) Meni tvoji izdelki nič ne dišijo po komerciali. Prav je, da svoje umetniške slikice spraviš v promet in jim daš večjo uporabnost.
    Krasna je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Helena, napis je štampiljka :) že takole skupaj sestavljena.

      Izbriši
  5. Ravno za današnji dan. Superca je! Ti kar nadaljuj, mi se bomo pa pasli.....:):)

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni se nic kaj komercialno ne zdi, zelo mi je vsec. Itak mi je vse izpod tvojih rok vsec, ta mix media ti je res pisana na kozo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pridevek komercialen se tvojim izdelkom sploh ne poda, vsaj zase je unikaten, čaroben, izraz tebe, tudi tale. Zelo lepo! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Valda boš nadaljevala... to imaš v sebi, je del tebe in ne smeš nehati. Prav krasna je. :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Oh my goodness it has just been to long since I have commented my friend! I hope you are well? ManonXxx

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...