12. feb. 2014

Toplo ovito

Volna me občasno "praska", pa se vseeno paše zavit v nekaj toplega ali pa ogrnit šal čez rame. Tako pridno porabljam domače zaloge različnih pletiv. Pustimo to, da jih sproti tudi polnim :)

Danes sem se lotila novega projekta. Pletivo mi je bilo všeč, ker ima občasno temnejše proge, tako da izdelek ne bo preveč monoton. Kupila sem ga seveda za nekaj čisto drugega kot pa zdaj nastaja. Nič novega, dostikrat se lotim izdelka, si na polovici premislim in potem naredim kaj čisto drugega.
Tokrat je bil v planu širok dolg šal z luknjičastim vzorcem, nastal pa bo "zmajev rep", kakršnega si je naredila tudi avtorica bloga Čarobna preja. Navodila so brezplačno na voljo na strani Ravelry.

Med poročili začeto kar hitro dobiva obliko. Vem, da bodo šle kasneje vrste bolj počasi.

 
Pletenje je podobno kot pri prelivajočem se šalu, ki sem ga delala pred kratkim. Tega res rada nosim, saj je volna kvalitetna, mehka in prav nič ne praska. Barve so po intenzivnosti nekje vmes med prvo in drugo fotografijo.







Poleg trikotnih šalov, v katere se da prav lepo zaviti, pa so mi všeč tudi tube, ki jih enostavno povezneš čez glavo. Nič se ne odvijajo in tako še bolj ščitijo pred mrzlim zrakom.
Prva v roza barvi je pogosto v uporabi, včeraj pa sem končala drugo, zeleno. Ta se zdaj namaka, da se petlje lepo uležejo. Pokažem, ko bo suha :)

8 komentarjev:

  1. Vrlo lijep šal.I ja volim crte :).
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si to naredila in lepo ti pristoji.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav fajn ti tole pristoji in sali so res zakon. Tudi meni so vsec te tube.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako pisano lep šal! Izgledaš luštna, tako mehko in prijetno ovita vanj :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sonja spet štrika, bliža se sejem, vedno ima volno in pletilke sabo :)
    Super šali, meni malo bolj všeč trikotni in pisani.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jaz sem srečna, ko imam okrog vratu ovito kaj toplega. Tebi tole hudo dobro uspeva.

    OdgovoriIzbriši
  7. Luštno, luštno. :) Všeč so mi barve. Moja mama je pa zdaj štrikala šale iz tiste volne, ki pridejo volački ven. Nimam pojma kako se ji reče, ampak baje je to zdaj popularno. :))

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...