4. mar. 2014

Pinki čez vse

Škatlica, ki sem jo pokazala v prejšnji objavi, je bila na zunanji strani precej grobo obdelana, zato sem jo prekrila z listi iz stare knjige in pobarvala. Na sprednjo stran sem nalepila sliko, ki sem jo naredila na akvarelni papir. Všeč so mi teksture, vendar take, ki jih sama dodam :)
Barva.. klasična moja, magenta. Tokrat temna, še posebej na obodu škatlice. Za popestritev pa velike bele pike.
Slika je tokrat brez napisa, mi prav nič ustreznega ne pade na pamet. Saj jo lahko dopolnim kasneje, le prelakirat je ne smem.



Po Facebook-u je zakrožila Dr.Martens aplikacija #standforsomething. Čeprav gre le za virtualne čevlje, sem morala poskusit, kako bi en od mojih motivov izpadel na čevljih :) Take bi upala obut in jih pokazat.


12 komentarjev:

  1. Wow Sonja...krasno si obdelala škatlico. Pa tudi takšnih Martensk se ne bi branila čeprav roza ni ravno moja barva. ;))

    OdgovoriIzbriši
  2. Sanjati o domu vse je dovoljeno-krasna je,
    nekdo, ki varčuje za domek jo lahko uporabi za sanjski sef
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Saj sem vedela, da bo nastalo nekaj krasnega :-) Tvoje strukture so mi zelo všeč. Tudi sama jih poskušam narediti, ampak sem še svetlobna leta oddaljena od popolnega izdelka :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hiška zelo luštna, ampak dr. Martenske s tvojim motivom bi bile pa zanaritpastdobre :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivnu kutiju si napravila. Znala sam da će ispasti vrlo lijepo. Sviđaju mi se jako tvoje kombinacije boja i tehnika.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  6. ooooooo, oboje svetovno. Skatlica je zakon in vedno znova me prevzames s temi tvojimi barvami. In cevlji so svetovni, takoj bi jih imela :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita škatlica, ki se popolnoma ujema s čevlji! Všeč so mi čipke na strehi hiše...:):)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super je tole. Čevlji pa upam, da enkrat tudi pravi, bi si zaslužili.

    OdgovoriIzbriši
  9. Oooo kar 2x čudovito. Škatlica je popolna in čevlji prav tako :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala za komentarje :) Ravno danes sem videla v trgovini ene z motivom potiskane čevlje.. še malo, pa bom začela iskat izvajalca za tisk na usnje in si res dala delat čevlje :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna škatla, še bolj šponski so pa čevlji. Take bi tudi jaz nosila ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Škatlica je bombastična, za čevlje pa sploh ne najdem prave besede....Vau, vau, vau! Jaz bi si prav rada omislila take "ta Prave"

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...