2. mar. 2014

Se je treba hitro obrnit

Sejemski nakupi znajo biti malo zaletavi. Ko se poskušam izognit gneči, včasih kaj na hitro kupim, ne da bi res dobro preverila, če ustreza moji predstavi. Taki nakupi potem obležijo kje na polički in čakajo, da se spomnim, kaj bi z njimi. 
Tokrat pa ni bilo tako. Na sejmu v Vicenzi sem bila prepričana, da kupujem okvir s škatlico za 3D sliko. Danes, ko sem odprla paketek, pa sem ugotovila, da se da iz delčkov sestaviti samo škatlica, okvir bi morala kupiti posebej. Da to ne bi bil še en od pozabljenih projektov, sem se kar hitro odločila, da škatlico uporabim malo drugače, kot sem prvotno mislila. 

Slika še nastaja, okvir dobiva barve.. vendar oboje čaka še nekaj plasti, da bom zadovoljna. 


11 komentarjev:

  1. Popolnoma prepričana sem, da bo nastalo nekaj čudovitega :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Poznavajući tvoje radove i ja sam sigurna da će nastat nešto jako lijepo.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. uuuu komaj čakam, da vidim kaj bo nastalo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Me veseli, da si se takoj namislila nekaj novega in ze cakam nadaljevanja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Se zgodi, ampak pri mojstrici, kot si ti, to ni velik problem ;)
    Hitro si se znašla ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. V fazi izedelave,
    kar si nam ponudila za pokušino
    pa lepo izgleda
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  7. Taki projekti po naadi najbolje izpadejo in prepričana sem, da bo tudi pri tebi tako.

    OdgovoriIzbriši
  8. Mislim, da bo to nekaj zelo lepega. Barve so čudovite. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. ...komaj čakam na končni izdelek. :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala vsem za komentarje in zaupanje.. paše in lažje je nadaljevat, če drugi zaupajo vate ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...