8. nov. 2009

Burano na hitro

V zadnjem času se je po skoraj vseh večjih podjetjih razpaslo organizirano "team-buildanje". Ob razkropljenosti po pisarnah, vedno večjem obsegu dela, povsem različnih nalogah in stalnem hitenju s sestanka na sestanek je kak dan bolj na off in zdaj lahko rečem tudi v dobri družbi čisto dobrodošel.
Lanskoletni dogodek je bil do minutke organiziran, tekmovalen, saj smo po skupinah poskušali čim hitreje in čim bolje rešiti naloge. Gradnja tima? Nikakor. Prijeten dan? Še manj.
Zato smo se letos taki organizaciji uprli in hoteli bit skupaj kot oddelek. Sproščeno klepetat, se spoznavat, uživat v dobri hrani.. in točno tako je bilo.
Najprej smo se odpravili na beneški otoček Burano, od koder je tudi nekaj pripetih fotografij, ki sem jih poslikala kar z mobitelom z ladjice med približevanjem otoku. Fotoaparat je namreč ostal doma.
Za konec pa smo se odpravili na pozno kosilo na Domačijo v Šepuljah oz. Šajno. Čudovita lokacija, stavba noro lepa in čeprav kamnita izredno topla, hrana pa za obliznit vseh pet prstov.
Tako na Burano kot v Šanjo se bomo še vračali.





2 komentarja:

  1. Super ste se imeli in Šajna je wow, zame polna grenko sladkih spominov. Jaz se izogibam nedelj in vseh terminov ko mislim, da bom delila to skupaj s sosedi :-). Ambient je res krasen... spomnila si me na krasen jurčke na žaru, joto, pečeno polento...mnjami.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pullga, mi smo imeli srečo in smo v Šajno prišli, ko je bila prazna. Ko se je začela polnit, pa smo mi že zaključevali. Se mi pa še zdaj pocedijo slince ob spominu na vseh 5 hodov.. kozji sir z balzamičnim kisom njams, pršut z melono in olivami prav tako, rezanci z jurčki so bili super, .. riba na žaru zunaj zapečena, notri pa neverjetno sočna; krompir z blitvo, ki ni bila nič grenka; rahla panacotta in štrukelj za konec. Vmes pa nekaj dobrega odprtega vinčka in limonin sorbet.. Uhh.. super je bilo :)
    Kdo lačen?? :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...