30. nov. 2009

Počasi začenjam z novoletnimi

Pa bo res treba začet z delom in pripravit nekaj novoletnih čestitk, da jih ne bom pošiljala po praznikih.
Danes sem se igrala z novima dvema štampiljkama, ki sta me pričakali v nabiralniku. Tile Whiff of Joy škrati so mi bili všeč takoj, ko sem jih opazila po blogih.
Oba motiva sta barvana z distress inki, senčena pa s kredami. Sem se spomnila moje prve ljubezni, skrite tam nekje v zadnjem delu predala. Luštno, nežno.. Še Cuttlebug je spet našel mesto na mizi, pa Scor-pal in Fiskarsov rezalnik papirja.
Za osnovo sem uporabila že prejšnjo zimo nakupljene papirje, izrezane snežinke in embosing prahce. Mogoče res ne bi bilo slabo porabit nekaj zalog :)

Uru ima konice čevljev in vezalke embosirane z zlatim prahom, streha hišice in ptiček pa sta poudarjena z Glossy Glaze 3D medijem.


Rdeče pobarvana Wee z muco ima nekaj poudarkov narejenih s Sakura stardust pisalom. Konice večjih snežink pa so embosirane z zlatim prahom. Tokrat sem imela pomočnika :) Ona pink pi(čk)kčasta pištolca tudi v moške roke prav dobro paše :)))



Ves čas sem imela občutek, da bi morala še kaj dodat, še kako 3D rožico, pa vejico, pa tekoče perle.. pa sem vse sproti tudi umikala. Taki sta čisto po mojem okusu :)

21 komentarjev:

  1. Zelo lepo si jih skombinirala.Tile škratki so res simpatični:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Full fajn si jih pobarvala in skombinirala. Se mi zelo dopadejo te vesele barve, poudarki, embosiranje.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kako sta cart! Ko bom enkrat velika, upam, da bom tudi znala tako lepo barvati ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mega mini škratki so tole, ja :) Skombinirani pa sploh.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sem že mislila, da si čestitke čist opustila ... pa vidim, da temu ni lih tako in še vedno znaš delat cute čestitke ... pa vse te barve in kombinacije barv ... pa barvanje ... pa uporaba vseh mogočih igračk za katere ponavadi sploh prvič slišim ;o)... škratka sta pa prav luštna

    OdgovoriIzbriši
  6. ja, res je. Počasi bo treba začet. Zelo sta luštni, motivi so tako zeloooo cortkani. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna, navihana škrata v čisto pravih prazničnih barvah. Lepo!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hudo LEEEEEEEEEEEEEEEEEEPpppppppppppppppEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Prelepi sta obe in tile škratki so zelo lušten motiv.

    OdgovoriIzbriši
  10. Prečudoviti sta! Tako lepo si ju zložila skupaj s tistim pikastim ozadjem, da se ne morem nagledati. Pa kako lepa motiva....

    OdgovoriIzbriši
  11. Wiiii...kako lepi škratki :-)))...si bom kakšnega "sposodila" za kakšno poslikavo ;-)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...