27. nov. 2009

Uhančkanje in krača v gnezdu :)

Po malem vmes med kašljanjem in počivanjem mečkam in mečkam fimo, packam novo barvo.. in ko mi je končno všeč, je ne znam prikazat na fotografiji :( Tole zgleda tak "drekec-pakec", v resnici pa je bolj svetlo.. čisto nežno viola perl. Pa saj mica-shift nikoli na fotografiji ne zgleda prave barve :)

Tile prvi koščki niso izpadli kot bi morali, ko so bili pečeni, je vzorec na enem preveč neizrazit. Sem jih mislila kar stran vržt, zdaj sestavljeni pa se mi zdijo že čisto OK :)


Ko mi tisti prvi koščki po pečenju niso bili všeč, sem se lotila druge serije, saj mi je ostalo še nekaj namešanega fima. Vzorec je res bolj izrazit, sicer pa so enaki, le malce drugače sestavljeni.



Danes pa sem se lotila še enega hitrega projekta. Naša morska pujsa vsak začetek zime preleži v kotu kletke vsa našopirjena, dokler se ne navadi, da je bolj hladno. Tudi letos ni nič drugače, danes smo jo še kihat slišali. Pa sem se spomnila na toplo gnezdece, ki sem ga nekoč videla. Kje, se pa ne spomnim več :) Kos odsluženega bombažnega prta in ostanek velurja, pa je bilo. Najprej je le čudno gledala, kaj smo ji dali v kletko, nato pa le zlezla not. Ravno sem jo še uspela ujet za fotografijo, potem pa mi je obrnila tazadnjo, stegnila kračko in zadremala...varno skrita na toplem.

17 komentarjev:

  1. Hi hi, tale odejica pa je full dobra. Uhani pa so tudi prav lušni. Sicer ni moja barva, ampak vseeno mi izgledajo prav dobro.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uhančki so super!Ampak kako lepo si poskrbela za živalco:):) Zdaj bo zimo preživela na toplem.

    OdgovoriIzbriši
  3. uh, da bi človek kar s pujso vred stegnil krač(k)o iz toplega zavetja...

    veš kaj - ko te bo naslednjič prijelo, da kaj vržeš proč... saj imaš moj naslov? :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Živjo,
    super tale prašičja hiška - se vidi, da je v njej stanuje gospodična! Jaz bi iz tega luštnega ostanka prta sešila torbico... A prav je, da je živalca na toplem!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala :)
    Mojca, hmm.. saj veš, da za tvojim profilom ni podatkov? Še če bi me pičilo kaj v tvojo smer vržt, ne vem, čigava si :))
    Loddelina, saj blaga je še dosti :) je bil kar velik prt, tako da prav gotovo še kaj nastane iz njega.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vaša kračika ima super fin brlogec zdaj! Tokratni nakit pa je tudi nekaj posebnega, mica shift mi je blazno všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Nakit mi je fuuul všeč! Tale roza je tako lepa, no ... ni kaj, roza je res ena lepa barva. :)))
    Prašička pa ima najbolj super gnezdece. Kračka :D temu pa sem se fajn nasmejala.

    OdgovoriIzbriši
  8. uf, Sonja, ko boš na volji, ti kar pravac republika Zadrečka :)) čigava sem? samasvoja, pa to tako, da mi že škodi:))

    OdgovoriIzbriši
  9. joooooooooj kako pujsa uživa!Odkar se je ohladilo, tudi naš pesjanar nima več nobene sile ven:-)
    Ostalo pa...kdor zna, pač zna!

    OdgovoriIzbriši
  10. Pujsika je pa res kjuti v tejle topli posteljici. Uhančki so mi pa božanski.

    OdgovoriIzbriši
  11. Joj, kako prijetna posteljca. Se vidi, da si polna srčne dobrote, da tako lepo poskrbiš za vašo pujso. Pa tudi uhančki so lepi; prvi in drugi!

    OdgovoriIzbriši
  12. Teli prašički se pa res gode :-)
    res ma lep nov domek :-)
    uhančki...hmmmmm.....spet nekaj posebnega izpod tvojih "tačk"....pa so meni tudi drugi lepši sestavljeni :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ti uhani so čudoviti.

    Pa živalca je očitno zadovoljna s toplo posteljico :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Uhani so mi zelo zelo všeč- takšna roza barva mi je najlepša!! Všeč mi je tudi ta srebrni dodatek.

    Vaš prašiček je pa lahko zelo vesel, da ima tako ustvarjalno lastnico ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Ne vem zakaj mi zadnje čase bolj malo vaših slik pokaže :( Pri kakšni uporabnici, pa še linka do profila ni, potem pa takole sprašujem, ktera je ktera :)
    Mojca, ko bi bil link do tvojih afriških umetnin, bi že vedela, v katero smer metat :)
    Hvala vsem za komentarje.
    Moram pa povedat, da danes pujsi nova posteljica ni več všeč, jo samo še grdo gleda. Mogoče je pa pretopla :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Uhani so ultra nobl...Ta mala pa je pravi posladek v toplem brlogu!

    OdgovoriIzbriši
  17. Čist za dol past uhani. Pujsa pa zgleda zelo zadovoljna. :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...