16. nov. 2009

Maričkina nagrada


Danes me je Marička pocrkljala s tole nagradico :)

Navodila naj bi šla takole:
Za odgovor lahko uporabiš samo ENO besedo (ni šans, ne gre :) )
Posreduj jo 5 najljubšim blogerjem
S tem jim tudi podeliš to nagrado
VELIKO ZABAVE!

1. Kje je tvoj mobilni telefon? pri postelji namesto budilke
2. Tvoji lasje? neukročeni
3. Tvoja mama? pogrešam
4. Tvoj oče? skoraj neopazen
5. Najljubša hrana? testenine
6. Sanje pretekle noči? službene more :(
7. Najljubša pijača? voda
8. Tvoje sanje/cilj? živeti mirno dolgočasno družinsko življenje
9. V katerem prostoru si? soba
10. Tvoj hobi? ustvarjanje
11. Tvoj strah? globoka voda
12. Kje želiš biti čez 6 let? kjerkoli zadovoljna sama s sabo
13. Kje si bila včeraj zvečer? doma
14. Nekaj, kar nisi? prijazna zaradi koristi
15. Mafini? vsake toliko
16. Na spisku želja? čaaaaas
17. Kje si odraščala? prlekija + ljubljana
18. Kaj si počela nazadnje? ponavljala naravoslovje z dečvo
19. Kaj imaš oblečeno? pižamo
20. Tvoj TV? lepo uspava
21. Ljubljenčki? zdaj morski prašiček, prej mački, nekoč spet mački :)
22. Prijatelji? malo, ampak ti veliko vredni
23. Tvoje življenje? gre vztrajno na bolje
24. Tvoje razpoloženje? sončkasto zadnje čase
25. Pogrešaš koga? nekoga, ki je trenutno v službi
26. Avto? pridno dela... trkam..
27. Nekaj, česar ne nosiš? cela v črnem
28. Najljubša trgovina? ebay
29. Najljubša barva? menjam vsake toliko
30. Kdaj si se nazadnje smejala? danes
31. Nazadnje jokala? ne spomnim
32. Najboljši prijatelj? veliko vreden
33. Kraj, kamor se stalno vračaš? Radovna
34. Facebook? imam, še ne vem, zakaj
35. Kje najraje ješ? doma

Zdaj pa ostaja še zadnji del naloge, podariti nagrado naprej:
Prav gotovo bi jo vrnila Marički. Ker si jo zasluži.
1. Nelya - naj bo na prvem mestu nov blogec :)
2. Sandrca - ker je bila pozitivna tudi takrat, ko je sploh še nisem poznala in je taka še danes
3. Lenčka - njen stil barvanja, kombiniranja, da vedno čudovite rezultate
4. Nataša - ustvarja lepe dnevnike, ozadja, punčke..
5. še ena Nataša - ki se sicer oglasi poredko, ampak so mi njeni izdelki vedno všeč

7 komentarjev:

  1. Ooo, hvala za nagradico! Pa komentar, zakaj si mi jo podelila :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, zanimiva vprašanja. :) Hvala za nagrado, se bom potrudila odgovoriti. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. packaaaaaaaaa
    kaj naj zdaj naredim s tem???? (zardevam)Tukaj sem še vajenka

    OdgovoriIzbriši
  4. in hvala,pozabila sem se zahvaliti

    OdgovoriIzbriši
  5. Nelya, se boš že znašla.. saj se vedno :)))))))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Oh Sonja, trenutno zardevam na polno :)
    Hvala za napisano.
    In hvala ker si kar si.

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaz pa se zahvaljujem za napisano, da bi jo tudi meni vrnila... hvala ti!
    Vidim pa, da nisem imela samo jaz težav "z eno besedo" - ne gre in konec! :))))))

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...