20. dec. 2010

ATC knjigica drugič

Že par dni se napadena od virusov bolj na počasi premikam. Tudi ustvarjanje gre v tem tempu, po fazah.
Tako sem vsak dan naredila kak korak do dokončanja nove modre ATC knjigice.


Na naslovnico sem tokrat prilepila kar ATC kartico. Je pa tale majhna dimenzija kar izziv. Dimenzija platnic je 7,5 x 10 cm.
Hitro čopič uide čez zarisane črte. Bi morala kupit kakega na tri dlake, kot jih ima Vixi :)



Med starimi zalogami sem našla medij za razpoke in patino. Ta dva pa sta preživela nekaj let skladiščenja in sta še vedno uporabna.
Še prej pa sem očem dodala nekaj bleščic.
Prav dober občutek je, ko zaloge vsaj za kako kapljico skopnijo :)

21 komentarjev:

  1. Bom morala še sama pobrskati po stričku Guglu, kaj vse te kartice pomenijo :) Če nič drugega, vem, da so tvoje nadvse lepe in jih vedno z veseljem pogledam.
    Upam, da te virusi kmalu zapustijo in boš fit in okej!

    OdgovoriIzbriši
  2. ful dobro .. se niti ne upam vprašat, kakšno orodje potrebuješ, za izdelavo take čarovnije ... me pa mika .. zeeeelo

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo. In prava mojstrovina takole po majhnem prostoru vihteti čopič v toliko podrobnosti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je, tako knjigica kot obraz!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne oči... Pozdravi se čimprej, da boš fit, ko pride Božiček, LP

    OdgovoriIzbriši
  6. @ Helena, ATC so umetniške kartice, namenjene menjavi. In so hkrati majčkena površina, na kateri lahko vadiš, kar ti pač paše v tistem hipu.
    @ čarovnička, skoraj nič orodja, samo malo materiala in čas :)
    Marika in Maja, hvala ♥

    OdgovoriIzbriši
  7. @ Tanja, hvala ♥ gre na bolje :) samo pošteno naspat se moram, pa je dovolj energije za boj z virusi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Izredno lepa pupa, oči so čudovite. Knjigica odlično.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super je! Kar ne morem verjet, da je tako micena! Lepo barvno kombinacijo si ubrala (ok, ok, take barve so meni osebno ful všeč) in fino si se spomnila kombinirati z medijem za razpoke in patino.
    Želim ti hitro okrevanje in še naprej veliko ustvarjalne (ATC ali druge) energije :).

    OdgovoriIzbriši
  10. če ti tako ustvarjaš v počasnem tempu... ajme meni! :)
    zabavne zgledajo tele knjigice. kot nekakšen portfolio?!

    OdgovoriIzbriši
  11. Res je težko imeti občutek o velikosti na fotografiji in prav zanimiv je ta podatek. Si kar predstavljam, da je v realnosti še toliko bolj zanimiva ravno zaradi svoje majhnosti. Res mislim, da si našla svojo smer in da ti tole zelo leži. Lepa je, ni kaj.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zame itak veste, da obožujem to malo dimenzijo, meni je strašen izziv vse, kar je več kot 1x večje od tega.
    Sem pa malo preštela svoje kartice. Za začetek bi potrebovala 14 takih knjigic :D Da pospravim vsaj večino tistega, kar imam doma.

    OdgovoriIzbriši
  13. O-moj-bog, K :) Ja kje pa skladiščiš tako količino teh malih reči???? :) Bi morala pa res pošteno proizvodnjo zalaufat, da bi vse pospravila. Jaz jih še za eno knjigico nimam :))))
    Mam pa prazne listke pripravljene.. si bom za naslednje leto dala v plan, da eno napolnim :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ti jih še nisem pokazala? Ma sem čudna :) Imam 3 velike rinčne mape, zvezke, takorekoč, notri so pa plastične mape prav za ATC-je, po 9 jih gre v vsak "list". To so večinoma primenjani ATC-ji, le majhen delež je še mojih.

    OdgovoriIzbriši
  15. Hmmm.. bolj sem bila jaz prej čudna, ker me to ni zanimalo :) zdaj bi jih pa z veseljem vse pregledala :)
    Tile ATCji so ena ornk kultura, imajo vse možno prav za njih narejeno :)

    OdgovoriIzbriši
  16. To zadnje pa zelo zelo drži. Samo da sem jaz velik zajec in si ne upam vključit se v največje centre :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Sonja,
    kot vedno je tudi ta knjigica čudovita.
    Vedno sem navdušena nad tem, kako kombiniraš barve in si pozorna na detajle. Še enkrat, čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  18. Vse kar se lotiš ti gre super od rok. Te tvoje slike so mi ful dobre. Lepi obrazi.

    OdgovoriIzbriši
  19. Čudovita knjigica Sonja!<3 Tale obrazek mi je sploh všeč, se mi zdi, da je malo drugačen od vseh tvojih do zdaj :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Zelo lepo! Obrazki ti gredo vedno bolje, postala si že prava mojstrica!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...