5. dec. 2010

Le kam je "mojo" ušel?

Zadnje dni sem se parkrat vsedla za mizo, si pripravila barve, pa papirčke, pa na pol narejene izdelke.. rezultata pa kar ni :( Vse še naprej ostaja na pol narejeno.
Le dve darilci sem morala danes na hitro spakirat, preden smo šli. Kakih okrasnih papirjev nimam doma, saj mi niso všeč. Od kar ustvarjam, so mi industrijski ovojni papirji čisto odveč.
Pa sem zavila nekaj sladkega v ostanek poštnega ovojnega papirja, ki je zmečkan čakal na reciklažo. Papir sem malo poštempljala z različnimi motivi in blazinicami, senčila robove, dodala nekaj naštancanih dodatkov, pa smo šli :) Nič posebnega. Je pa vseeno luštno, ko vidiš, da prejemniku tudi takle "nič posebnega", je poseben :)

7 komentarjev:

  1. He,he, imam podoben problem. Ampak vseeno si super ustvarila ta darilni papir. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Včasih smo kar presenečni, ko s kakšno malenkostjo nekomu naredimo veliko veselje. Lep občutek je to. Jaz pa moram priznati, da se tu in tam še vedno poslužujem industrijskega darilnega papirja, ker mi ponavadi zmanjka časa za izdelavo svojega.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super iznajdljivo! Iz nič si pričarala lepo darilo. Temu se pravi kreativnost:)

    OdgovoriIzbriši
  4. res luštno in 100x boljše od kupljenih darilnih papirjev

    OdgovoriIzbriši
  5. To je to, da narediš prav poseben ovojni papir.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja jaz največkrat zavijem v podoben papir, ker ga kupujm v roli v Mullerju za kroje. In ker velikokrat ni ovojnega je potem potrebna improvizacija.
    Od ovojnih mi je všeč krep papir:).

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobra ideja. In sigurno je tak način poklanjanja sigurno bolj oseben kot kupljene vrečke.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...