28. dec. 2010

Decemberska statistika II

Pa je še eno darilce našlo svoj novi dom :)
Je enkrat rekla, da tale dva pa lahko zanjo končam.. zdaj sta dobila podlago in barvo :)
Saj ne vem, če je takrat resno mislila.. danes tako ni imela izbire :)
Mačji par za eno mačjo "mamo".

26 komentarjev:

  1. Tale mačji par mi je fantastičen. Muc je super s kravato in cilindrom, mucka pa z mašnco.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sonja tale parček je krasen, lepe barve, skladnost linij, meni zelo všečno... LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna sta, sem jih občudovala že na FBju :-))
    In barve: fenomenalne!

    OdgovoriIzbriši
  4. Evo, ta mi je pa ena tvojih talepših. Samo jaz pogrešam tvoje voščilnice. Vedno si gor imela kak poseben detalj.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo, lej jo no, a ti še kaj migaš. Moram k tebi pogledat :)
    Ja, saj jaz tudi včasih pogrešam voščilnice. Samo kaj, ko ni časa za vse.

    OdgovoriIzbriši
  6. O ja, to zgodbo o času tudi jaz dobro poznam. Uspem s svetlobno hitrostjo preletet nekatere bloge, glih tolko, da sem na tekočem. Ma saj bo boljše.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super par! Tak svečan!Zelo lepa slika, mega barve!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. ijeah, ta dva pa sta svetovna. Meni je tak všeč, ko živali, ljudje nimajo čisto standardnih oblik in tale dva sta prav dva okrogla elegantneža. Zelo zelo mi je všeč. Še več takih.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ta pravi par za konec leta!! Bi ju lahko tiskala za voščilnice:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Tale mačja mama je tako hepi, da je dobila še dva mačka v familijo. :))) In ja, takrat sem resno mislila, da ju končaš zame, ampak si nisem mislila, da ju bom dobila za darilo. HVALA!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlična sta. Popolnoma vse se mi dopade :))

    OdgovoriIzbriši
  12. Super slikca. Sem prepričana, da bo novi lastnici všeč (:

    OdgovoriIzbriši
  13. Iiii. Tale mi je pa všeč. Zelo, zelo lušna in bi jo tudi jaz takoj imela.

    Suzy

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasen parček, tako simpatičen! In res bi ju lahko printala za voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  15. preklrasno, prečudovito in perfektno:)

    OdgovoriIzbriši
  16. O, kako noro dober mačji par! Jaz bi ju imela v A5 formatu, okvirjena in na steni ali pa še bolje na vratih spalnice!!

    OdgovoriIzbriši
  17. iiiiiiiiiiii kakšna lepa mijavkota!

    OdgovoriIzbriši
  18. Tale mi je pa še posebno všeč saj sem jaz nora na mačke!!!!!
    Sonja, želim ti polno 2011 in upam, da se bomo večkrat dobile na kakšni kavici! Hvala za vse kar si nam podarila v 2010!

    OdgovoriIzbriši
  19. Nisem mačja mama, sam ta 2 sta pa tako kjut. Vse dobro v novem letu!

    OdgovoriIzbriši
  20. Hvala vsem za komentarje, res polepšajo dan ♥

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...