27. dec. 2010

Decemberska statistika

Izdelanih novoletnih voščilnic: 0 - čas za zardevanje

Izdelanih unikatnih novoletnih darilc: zanemarljivo malo, ampak tista iz srca :)

Danes sem predala eno od njih, pa pravzaprav ni bilo samo novoletno.. Za eno simpatično mlado dekle, ki upam, da bo na te liste kdaj tudi kaj zapisala, narisala, načečkala, nalepila.. karkoli. Če bo vse skupaj vrgla v kot in pozabila, pa je verjetno že tako namenjeno.

Blok dimenzij 24 x 16 cm je sestavljen iz težkega papirja, ki prenese vodenke in akrilne barve, in sem ga popackala z različnimi barvami, šablonami in štampiljkami. Na eni strani je papir nepobarvan, da ostane kaj prostora za svinčnikova packanja. Močnejša lepenkasta osnova je prebarvana s črnim gessom, ki je prav prijeten na otip in prav tako prenese barvanje.
Za luknjanje in spenjanje sem iz omare vzela moj rozi BindItAll.

12 komentarjev:

  1. Lep blokec. In barve so fantastične (:

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je lep. Čudovite mavrične barve v notranjosti, te kar posrkajo :)). Ne verjamem, da bo obležal v kotu.

    OdgovoriIzbriši
  3. naj ustvarjalnost vzpodbudi ustvarjalnost :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zgleda prav fino tole. Barvno, veselo in vsekakor ne tako, da bi ležalo v kotu. Upam, da bo prejemnica znala super izkoristit.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čist si bila pridna. :) Novoletne voščilnice smo pa mi letos od Unicefa kupil. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Pri vsem, kar ustvariš, ti je zabušavanje pri novoletnih voščilnicah čisto oproščeno!
    Jaz se pa že par let kar tako zmažem, da kot voščilnico razpošiljam svežo, novoletno sfrizirano fotko svojih otrok...

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaz pa sem imela v planu, da bi čestitke naredila s printom ene od mojih slikic.. potem sem začela pa komplicirat, kaj bi še dala poleg printa gor in sem obupala sama nad sabo :) Ker bi bilo ravno do naslednjega decembra narejeno :)
    Hmm.. mogoče je pa vseeno čas, da začnem in potem čez eno leto pošiljam? :))))

    OdgovoriIzbriši
  8. Super blokec - všeč mi je barvitost. S katerimi barvami si pobarvala notranje strani?

    OdgovoriIzbriši
  9. @ Suzi, z akrili, ker sem hotela močne barve. Lahko bi jih tudi s temperami ali vodenkami, samo bi bile barve bolj razredčene. Uporabila sem papir, ki prenese malo več vode :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Uuuu, fancy! Upam, da ne bo le sameval v kaksnem kotu, ampak bo sluzil svojemu namenu.

    OdgovoriIzbriši
  11. Jaz pa ne vem, če bi kaj pisala po njemu, je preveč lep, bi ga samo listala in gledala :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...