26. apr. 2009

Punčka brez obraza

V domačem arhivu krojev za vse sorte softijev imam tudi kroj za deklico. Že pred časom sem jo našla na strani Black Apple Doll Marthe Stewart.
Vse, kar naj bi bilo kožne barve, je sešito iz nežno roza jerseya, lasje iz rjavega flisa, trup pa iz roza belo kockastega bombaža. Ta mi je prvi prišel pod roke :)
Zdaj pa moram le še kak prijeten obrazek narisat. Čeprav nimam nobene ideje, bo treba zgleda malo pobrskat po netu. Pa oblekico imam tudi že skrojeno. Čez kak dan ali dva vam pokažem dokončano.
Grr.. se pa na fotografiji vidijo vse bunke še ne poravnanega polnila :( V živo tega sploh ni opaziti.

10 komentarjev:

  1. Kako luškana punčka! Lp,Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Kok si pa ti pridna:):):)Luštna pupa je ratala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoje šivanje je res cartkano...Komaj čakam, da punčka dobi obrazek in naslednjo objavo!!! Mnjam!

    OdgovoriIzbriši
  4. takele pupe dela emily martin. piše tudi blog inside a black apple, the black apple pa je tudi njena mini firma. je že dolgo najbolj prodajana na etsy. priporočam. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Punčka je medtem že dobila obraz, saj je enostavno nisem mogla pustit take.
    Kolibri, hvala za update. Sem tudi sama našla njen blog in etsy trgovinico. Je pa punčk v tem stilu res malo morje na netu.:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super je tale punčka. Komaj čakam, da jo vidim v oblekici, obrazek mi ni niti toliko pomemben.

    OdgovoriIzbriši
  7. Luštna punčka. Me prav zanima kakšen obrazek bo dobila. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne vidim nobenih bunk, samo krasno "čupco" (=frizurco) in komaj čakam, da punčko oblečeš in ji dodaš obrazek - če drugega ne pa samo dva učka, kot jih ima Tilda.Kuža iz prejšnje objave je pa tudi tako lušten, da bi ga kar pojedel.

    OdgovoriIzbriši
  9. Te male stvarce so prav tebi na kožo pisane :) Pa še vse ostanke od ''ta velikega'' šivanja lahko uporabiš.
    Zdaj pa še oblekco čakam. Pupino, pa kakšno tvojo tudi ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. :) jaz ji obraza ne bi narisala. Čudovita je tudi brez njega.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...