25. okt. 2011

Čez sedem let ali kasneje vse prav pride

Tale kos blaga sem prav gotovo prekladala po omarah več kot sedem let, saj ga je bilo bo nakupu dovolj za celo jopico. Za dečvo :) Zdaj ga je bilo dovolj le še za brezrokavnik s kapuco.
Blago je čudovito mehko, dvoplastno in toploooo.
Brezrokavnik sem komaj snela z dečve, ko je morala v pižamo. Pravi, da je topel. Kot kaže, bo precej v uporabi. Hkrati pa je bil to tudi test kroja za jopico, tako da s šivanjem še nisem zaključila. Druge sorte ustvarjanje pride na vrsto kdaj kasneje.




Home sewn vest for my daughter. Here in Slovenia we have a saying that after seven years everything comes to use. This fabric is more than seven years old, but still soft, tender. Love it. So does my girl. Had to borrow it for photo shooting when she went to bead.

12 komentarjev:

  1. Ji verjamem, da je topel, kako mehko izgleda! Super! Tudi jaz bi takega:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. oooo blagor tvoji hčeri :) krasen brezrokavnik si ji sešila in verjamem, da ga ni hotela sleči :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super brezrokavnik.
    In tisti rek o sedmih letih res velikokrat drži,čeprav otroci v sedmih letih znajo kar precej zrasti ;).

    In sedaj čakamo še jopico!!Pridna :) .

    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz večkrat porabim blago iz pred več let nazaj:)Vse pride enkrat prav. Lep brezrokavnik je dobila tvoja dečva.

    OdgovoriIzbriši
  5. Fino zgleda tole in mehko in toplo. Recept za to, da ostane na tebi :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kolk si pridna Sonja. Tole z blagom je pa luštno, najbrž hrčkariš tko kot jaz in si potem ko se enkrat poglobiš v depoje presenečena kaj vse se tam najde ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. O izgleda ful dobro. Lušten kroj. Tudi sama sem (ker sem pač nujno potrbovala) nabavila kar nekaj pletenin.. sedaj pa v lov za kroji.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tako lepo je izdelan. O njegovi mehkobi in toploti ni dvoma, saj blago izgleda čudovito. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lep brezrokavnik. Tudi naša deklica jih rada nosi.

    OdgovoriIzbriši
  10. O super, moja hči bi tudi imela tako mami, ki ji zna tako fajn šivat!
    Ne verjamem pa, da bo ostalo ustvarjanje počakalo.....

    OdgovoriIzbriši
  11. Hehe, saj mami od tvoje hčere zna šivat, če se prav spomnim :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...