2. okt. 2011

Nadaljevanje tečaja dela z bakrom

Danes smo s tečajem nadaljevali. V planu je bila izdelava zapestnice in uhanov po lastni zamisli. Tokrat iz malo bolj obdelane žice.
Zapestnico sem si skicirala že včeraj in skice tudi po tem, ko sem prespala, nisem spreminjala. Če sem že pri obesku začela s srčkastim dodatkom, sem pri tem tudi vztrajala.
Uhh, kako je bilo super ploščiti žico :) Udarjanje s kladivom je prav terapevtsko :) Pa brušenje, glajenje, udarjanje, reliefna obdelava, sestavljanje oblik z gorilnikom.. Čeprav je zapestnica na videz precej preprosta, sem se pri izdelavi naučila kar veliko novih tehnik.
Še preden sem zapestnico končala, sem morala žal tečaj za nekaj ur zapustiti. Dečva se je vrnila z dvodnevnega tabora. Noben tečaj ni tako pomemben, da ne bi šla ponjo :)
Tako sem nekaj uric izgubila in ko sem se vrnila, so večinoma ostale že pospravljale z mize. Tako sem uhane izdelala res enostavne, na hitro. Jih sploščila, patinirala in malo spolirala.
No, tudi sicer moram priznati, da mi filigran ni preveč pri srcu. Bi pa se mogoče lotila malo bolj zahtevne oblike. Po drugi strani pa so točno taki uhani pasali k zapestnici :)))

Spisek želja se je po obisku tečaja pri Mariji in Milici podaljšal. Nanj sem zapisala tudi nadaljevalni tečaj, upam, da ga bo Marija pripravila.






Second day of class was all about bracelet and earrings. We had to make a sketch and follow it while working with wire. Eventhough design seems simple I've learned a lot of new techniques. 
After this class my wish list has become longer :) and includes also advanced level of same class. Hope Marija will decide to come back from Serbia to teach us.

12 komentarjev:

  1. Svetovno! Uhančki so mi zlo kjut.

    OdgovoriIzbriši
  2. ooooo najs ... a to pomeni, da zdaj lahko ropotaš kolikor ti paše :)))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni se pa zapestnica dopade - taka lepa mehka organska forma ti je uspela.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno!Tudi verižica iz prejšne objave je špica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Nekaj posebnega in lepega...:):)

    OdgovoriIzbriši
  6. :)))ne bih komentirala nakit (ne radim ga i, nažalost, sviđa mi se onaj preskupi...) nego to što istrajavaš na učenju nečeg samo radi učenja samog :) tako se meni odnedavna učinilo potrebnim upisati one stroke tečaj - nije da mi se sviđa folk art, nije ni da mi malo ne vuče na kič...ali, eto, htjela bih savladati tehniku :) pa, možda, primijeniti dijelove u neki originalniji stil...to mi se činilo malo bedastim, ali, lijepo si rekla: stvar je u učenju...:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tole oblikovanje žice imam že dolgo na seznamu...ampak nikakor ne pride na vrsto...tebi gre prekrasno od rok!

    OdgovoriIzbriši
  8. Tole pa je nekaj čisto posebnega in odštekanega in verjamem da je prava terapija.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lušten komplet. Meni je tale bakrena barva zelo pri srcu :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Sonja a ti si pa multipraktik al kako? Tudi tole ti gre očitno dobro od rok. Bravo :)

    OdgovoriIzbriši
  11. wauuuuuuuuuuuuuuuu, sonja, tile uhančki so pa vrhunski. spet si dokazala, da si univerzalna!!
    pozdravljam tvojo princesko!!!!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...